Vries, Marc J. Ο Ολλανδός Καθηγητής Marc J. de Vries (Haarlem, 1958) επιδιώκει να ενσωματώνει τη γνώση από τη Φιλοσοφία τής Τεχνολογίας στη διδασκαλία περί την τεχνολογία και τον σχεδιασμό, εστιάζοντας στην παιδαγωγική συνεισφορά αμφότερων των πεδίων. Οι φιλοσοφικοί στοχασμοί αναφορικά με τη φύση των «τεχνημάτων», των τεχνολογικών γνώσεων, των σχεδιαστικών διαδικασιών και της διάδρασης μεταξύ Τεχνολογίας και ανθρώπων/κοινωνίας μάς υποδεικνύουν εν πολλοίς και τον τρόπο με τον οποίο η Τεχνολογία και ο Σχεδιασμός μπορούν να διδαχθούν και, κατά συνέπεια, να αφομοιωθούν από τους μαθητές/σπουδαστές. Δεδομένων των άρρηκτων σχέσεων μεταξύ της Επιστήμης και των τεχνολογικών εφαρμογών, η διδασκαλία περί την Τεχνολογία και τον Σχεδιασμό δύναται, επίσης, να συμβάλει καίρια στη βαθύτερη κατανόηση των επιστημονικών εννοιών γενικότερα. Το ερευνητικό πρόγραμμα Επιστημονικής Εκπαίδευσης στο Τεχνολογικό Πανεπιστήμιο του Delft έχει συγκροτηθεί με γνώμονα τις προαναφερθείσες ιδέες.
    Ο Marc J. de Vries έχει συγγράψει τούτη τη μονογραφία για την αξιοποίηση της Φιλοσοφίας της Τεχνολογίας στην Εκπαίδευση (Teaching About Technology, Springer, 2016, 2nd edition – Φιλοσοφία της Τεχνολογίας για μη φιλοσόφους, Ελληνοεκδοτική, 2023), είναι ο αρχισυντάκτης του International Journal of Technology & Design Education (Springer) και επιμελητής της σειράς International Technology Education Studies (Brill/Sense). Έχει επιμεληθεί το Handbook of Technology Education (Springer, 2018).

    (Πηγή: "Ελληνοεκδοτική", 2023)