Από την ψυχολογία στη διδακτική μεθοδολογία
Τύπος: ΒιβλίοΣυγγραφέας: Ζάχαρης, Δημήτριος Γ.
Εκδόσεις: Ατραπός - Περιβολάκι
- Χρονολογία Έκδοσης: 2002
- Σελίδες: 159
- ISBN-13: 978-960-8077-98-0
- Διαθεσιμότητα: **Αποστέλλεται κατόπιν παραγγελίας σε 2-4 ημέρες και εφόσον υπάρχει στον εκδότη
αρχική τιμή:
Οι νέες κατακτήσεις της Ψυχολογίας της Μάθησης και της Εξελικτικής Ψυχολογίας ελάχιστα έχουν μέχρι στιγμής βρει είσοδο στην καθημερινή σχολική πραγματικότητα. Το βιβλίο στοχεύει μέσα από την ανάλυση των βασικών θεωριών μάθησης, την ψυχολογική προσέγγιση των μεταβλητών της διδασκαλίας (μέθοδος για μορφές διδασκαλίας, διδακτικές αρχές, διαδικασία μάθησης) και την παράθεση παραδειγμάτων διδασκαλιών να αναδείξει τα διδακτικά αιτήματα που πρέπει να ικανοποιεί το σύγχρονο σχολείο και τα οποία κινούνται γύρω από τρεις βασικούς άξονες: την ενεργοποίηση της εσωτερικής παρώθησης του παιδιού για μάθηση· την καλλιέργεια παραγωγικής και όχι αναπαραγωγικής σκέψης· με άλλα λόγια την επικέντρωση όχι στο προϊόν της μάθησης, αλλά στη διαδικασία της μάθησης.
ISBN13: | 978-960-8077-98-0 |
Συγγραφέας: | Ζάχαρης, Δημήτριος Γ. |
Εκδότης: | Ατραπός - Περιβολάκι |
Χρονολογία Έκδοσης: | 2002 |
Σελίδες: | 159 |
Εξώφυλλο: | Μαλακό εξώφυλλο |
Σχήμα: | 24χ17 |
Διαθεσιμότητα: | Κυκλοφορεί |
Βάρος: | 363 γραμμάρια |
Είδος: | Βιβλίο |