Ψυχολογία του αναγνώστη, ψυχολογία της ανάγνωσης

Τύπος: Βιβλίο
Συγγραφέας:
Εκδόσεις: Έλλην
- Χρονολογία Έκδοσης: 2003
- Σελίδες: 636
- ISBN-13: 978-960-286-794-5
- Διαθεσιμότητα: **Αποστέλλεται κατόπιν παραγγελίας σε 2-4 ημέρες και εφόσον υπάρχει στον εκδότη
αρχική τιμή: 47.67 € τιμή βιβλιοχώρας: 42.90  
[...] Η τρίτη και τέταρτη ενότητα του συγγράμματος, που αποτελούν και τον κύριο αντικείμενό του, αναφέρονται στην ψυχολογία της Ανάγνωσης και στην Προώθηση της Ανάγνωσης. Υπάρχουν εκτεταμένα εδάφια για την αναγνωσιμότητα (ευανάγνωστο - αναγνώσιμο κείμενο), για τη σύλληψη του κειμένου από τον αναγνώστη (η οποία βασίζεται (α) στη δομή του αναγνώστη, αλλά και (β) στη δομή του κειμένου), για την επεξεργασία του κειμένου (καταληπτότητα - κατανόηση). Αυτά αποτελούν απαραίτητες προϋποθέσεις για μια πετυχημένη τάση για ανάγνωση και για μια πετυχημένη ανάγνωση. [...] (Από τον πρόλογο του βιβλίου)
ISBN13: 978-960-286-794-5
Συγγραφέας: Καζάζη, Μαρία Γ.
Εκδότης: Έλλην
Χρονολογία Έκδοσης: 2003
Σελίδες: 636
Εξώφυλλο: Μαλακό εξώφυλλο
Σχήμα: 24χ17
Διαθεσιμότητα: Κυκλοφορεί
Βάρος: 1087 γραμμάρια
Είδος: Βιβλίο