Επικοινωνία, διαφήμιση και μάρκετινγκ στο ψηφιακό περιβάλλον και ο ρόλος των μέσων κοινωνικής δικτύωσης
Τύπος: ΒιβλίοΣυγγραφέας: Κάβουρα, Ανδρονίκη
Εκδόσεις: Gutenberg - Γιώργος & Κώστας Δαρδανός
- Χρονολογία Έκδοσης: Οκτώβριος 2021
- Σελίδες: 623
- ISBN-13: 978-960-01-2277-0
- Διαθεσιμότητα: **Αποστέλλεται κατόπιν παραγγελίας σε 2-4 ημέρες και εφόσον υπάρχει στον εκδότη
αρχική τιμή:
Το παρόν βιβλίο, στη δεύτερη εμπλουτισμένη έκδοσή του, πραγματεύεται την ψηφιακή επικοινωνία, τη διαφήμιση και το μάρκετινγκ στο ψηφιακό περιβάλλον, τις σύγχρονες τάσεις και τις νέες τεχνολογίες, όπως αυτές σχετίζονται με τα σύγχρονα μέσα μαζικής επικοινωνίας. Καταγράφει τις θεωρίες για την ψηφιακή επικοινωνία, την κοινωνία της πληροφορίας και τα ψηφιακά μέσα στο πλαίσιο της παγκόσμιας ηλεκτρονικής επικοινωνίας και μάρκετινγκ. Αναφέρεται στη δημιουργία της αίσθησης κοινότητας στο διαδίκτυο (online brand community) και εξετάζει τις υπηρεσίες ευφυούς αυτοματοποίησης. Το βιβλίο αναδεικνύει τις προκλήσεις που αντιμετωπίζουν τα άτομα και οι εταιρείες σχετικά με τα παραπάνω ζητήματα, τις σύγχρονες τάσεις και εξελίξεις στις τεχνολογίες αιχμής και την τεχνητή νοημοσύνη.
Περιλαμβάνει 13 μελέτες περίπτωσης digital marketing, διαφήμισης και επικοινωνίας από μεγάλες εταιρείες που δραστηριοποιούνται στην ελληνική αγορά και περισσότερα από 130 παραδείγματα για την καλύτερη κατανόηση της θεωρίας.
Το βιβλίο απευθύνεται στην ακαδημαϊκή κοινότητα αλλά και στους επαγγελματίες του χώρου της επικοινωνίας, του digital marketing και της διαφήμισης οι οποίοι θέλουν να επικαιροποιήσουν τις γνώσεις τους ή/ και να αντλήσουν στοιχεία για τη στρατηγική τους.
ISBN13: | 978-960-01-2277-0 |
Συγγραφέας: | Κάβουρα, Ανδρονίκη |
Εκδότης: | Gutenberg - Γιώργος & Κώστας Δαρδανός |
Χρονολογία Έκδοσης: | Οκτώβριος 2021 |
Σελίδες: | 623 |
Εξώφυλλο: | Μαλακό εξώφυλλο |
Σχήμα: | 29x21 |
Διαθεσιμότητα: | Κυκλοφορεί |
Είδος: | Βιβλίο |
Αρχική Γλώσσα: | ελληνικά |