Επικοινωνία και διαφήμιση στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης
Τύπος: ΒιβλίοΣυγγραφέας: Κάβουρα, Ανδρονίκη
Εκδόσεις: Διόνικος
- Χρονολογία Έκδοσης: Ιανουάριος 2016
- Σελίδες: 352
- ISBN-13: 978-960-6619-80-9
- Διαθεσιμότητα: **Αποστέλλεται κατόπιν παραγγελίας σε 2-4 ημέρες και εφόσον υπάρχει στον εκδότη
αρχική τιμή:
Το παρόν βιβλίο πραγματεύεται θέματα που σχετίζονται με την ηλεκτρονική επικοινωνία και τη διαφήμιση, τις σύγχρονες τάσεις και τις νέες τεχνολογίες, όπως αυτές σχετίζονται με τα σύγχρονα μέσα μαζικής επικοινωνίας. Καταγράφει τις θεωρίες για την ψηφιακή επικοινωνία, την κοινωνία της πληροφορίας και θεωρήσεις που συνδέονται με τα νέα μέσα, αναφορικά με την παγκόσμια μαζική ηλεκτρονική επικοινωνία. Αναφέρεται στη δημιουργία της αίσθησης κοινότητας στο διαδίκτυο (online community) με στόχο την επικοινωνία και την προβολή στο ψηφιακό και φυσικό περιβάλλον. Το βιβλίο αυτό απευθύνεται κυρίως σε φοιτητές (προπτυχιακούς μεταπτυχιακούς), αλλά και σε ερευνητές που ασχολούνται με τα αντικείμενα της επικοινωνίας και της διαφήμισης.
ISBN13: | 978-960-6619-80-9 |
Συγγραφέας: | Κάβουρα, Ανδρονίκη |
Εκδότης: | Διόνικος |
Χρονολογία Έκδοσης: | Ιανουάριος 2016 |
Σελίδες: | 352 |
Εξώφυλλο: | Μαλακό εξώφυλλο |
Σχήμα: | 21χ14 |
Διαθεσιμότητα: | Κυκλοφορεί |
Βάρος: | 450 γραμμάρια |
Είδος: | Βιβλίο |