Η διαφημιστική δαπάνη για τον τουρισμό

Τύπος: Βιβλίο
Συγγραφέας:
Εκδόσεις: Ινστιτούτο Τουριστικών Ερευνών και Προβλέψεων
- Χρονολογία Έκδοσης: 2002
- Σελίδες: 156
- ISBN-13: 978-960-86758-8-9
- Διαθεσιμότητα: **Αποστέλλεται κατόπιν παραγγελίας σε 2-4 ημέρες και εφόσον υπάρχει στον εκδότη
αρχική τιμή: 12.18 € τιμή βιβλιοχώρας: 10.96  
Στη μελέτη αυτή εξετάζεται η τουριστική διαφήμιση στην Ελλάδα και τις ανταγωνίστριες χώρες. Διερευνάται η διαχρονική εξέλιξη της διαφήμισης του τουρισμού στη χώρα μας, γίνεται οικονομετρική εξέταση των επιπτώσεων των διαφημιστικών εκστρατειών και διατυπώνονται προτάσεις για την αποτελεσματικότερη λειτουργία της διαφήμισης προς όφελος του τουρισμού στη χώρα μας.
ISBN13: 978-960-86758-8-9
Συγγραφέας: Κουζέλης, Ανδρέας Κ.
Εκδότης: Ινστιτούτο Τουριστικών Ερευνών και Προβλέψεων
Χρονολογία Έκδοσης: 2002
Σελίδες: 156
Εξώφυλλο: Μαλακό εξώφυλλο
Σχήμα: 24χ17
Διαθεσιμότητα: Κυκλοφορεί
Βάρος: 336 γραμμάρια
Είδος: Βιβλίο
Σειρά: Μελέτες