Η διαφημιστική δαπάνη για τον τουρισμό
Τύπος: ΒιβλίοΣυγγραφέας: Κουζέλης, Ανδρέας Κ.
Εκδόσεις: Ινστιτούτο Τουριστικών Ερευνών και Προβλέψεων
- Χρονολογία Έκδοσης: 2002
- Σελίδες: 156
- ISBN-13: 978-960-86758-8-9
- Διαθεσιμότητα: **Αποστέλλεται κατόπιν παραγγελίας σε 2-4 ημέρες και εφόσον υπάρχει στον εκδότη
αρχική τιμή:
Στη μελέτη αυτή εξετάζεται η τουριστική διαφήμιση στην Ελλάδα και τις ανταγωνίστριες χώρες. Διερευνάται η διαχρονική εξέλιξη της διαφήμισης του τουρισμού στη χώρα μας, γίνεται οικονομετρική εξέταση των επιπτώσεων των διαφημιστικών εκστρατειών και διατυπώνονται προτάσεις για την αποτελεσματικότερη λειτουργία της διαφήμισης προς όφελος του τουρισμού στη χώρα μας.
ISBN13: | 978-960-86758-8-9 |
Συγγραφέας: | Κουζέλης, Ανδρέας Κ. |
Εκδότης: | Ινστιτούτο Τουριστικών Ερευνών και Προβλέψεων |
Χρονολογία Έκδοσης: | 2002 |
Σελίδες: | 156 |
Εξώφυλλο: | Μαλακό εξώφυλλο |
Σχήμα: | 24χ17 |
Διαθεσιμότητα: | Κυκλοφορεί |
Βάρος: | 336 γραμμάρια |
Είδος: | Βιβλίο |
Σειρά: | Μελέτες |