Διαφοροποίηση της εργασίας στην αίθουσα διδασκαλίας
Ανταπόκριση στις ανάγκες όλων των μαθητών Τύπος: ΒιβλίοΣυγγραφέας: Tomlinson, Carol Ann
Μεταφραστής: Μαρτινίδου - Φορσιέ, Δέσποινα / Θεοφιλίδης, Χρήστος
Εκδόσεις: Γρηγόρη
- Χρονολογία Έκδοσης: Δεκέμβριος 2010
- Σελίδες: 210
- ISBN-13: 978-960-333-377-7
- Διαθεσιμότητα: **Αποστέλλεται κατόπιν παραγγελίας σε 2-4 ημέρες και εφόσον υπάρχει στον εκδότη
αρχική τιμή:
Είναι πολύ παλιά η πρόκληση: Πώς οι εκπαιδευτικοί πρέπει να επιμερίσουν το χρόνο, τα διδακτικά μέσα και τις προσπάθειές τους για να διδάξουν αποτελεσματικά τόσους πολλούς μαθητές με διαφορετικό πολιτισμικό υπόβαθρο, διαφορετικό επίπεδο ετοιμότητας και δεξιοτήτων και με διαφορετικά ενδιαφερόντα; Το βιβλίο αυτό προσφέρει μια δυναμική και πρακτική λύση.
Αντλώντας από διδακτική πείρα τριών σχεδόν δεκαετιών, η συγγραφέας περιγράφει έναν τρόπο σκέψης για τη διδασκαλία και τη μάθηση που αλλάζει τον τρόπο προσέγγισης των μαθητών και την εργασία στην αίθουσα διδασκαλίας. Εξετάζει τη σύγχρονη έρευνα για τη μάθηση, την εκπαίδευση και τις καινοτομίες για να δημιουργήσει το θεωρητικό πλαίσιο για τη διαφοροποίηση της διδασκαλίας και τους λόγους για τους οποίους αυτή είναι τόσο σημαντική για τους μαθητές. [...]
ISBN13: | 978-960-333-377-7 |
Πρωτότυπος Τίτλος: | The Differentiated Classroom: Respondiny to the Needs of all Learners |
Συγγραφέας: | Tomlinson, Carol Ann |
Εκδότης: | Γρηγόρη |
Χρονολογία Έκδοσης: | Δεκέμβριος 2010 |
Σελίδες: | 210 |
Εξώφυλλο: | Μαλακό εξώφυλλο |
Σχήμα: | 24χ17 |
Διαθεσιμότητα: | Κυκλοφορεί |
Βάρος: | 485 γραμμάρια |
Είδος: | Βιβλίο |
Αρχική Γλώσσα: | αγγλικά |