Παιδαγωγική: από τους κοινούς τόπους στις έννοιες κλειδιά
Τύπος: ΒιβλίοΣυγγραφέας: Meirieu, Philippe
Μεταφραστής: Παπαδόπουλος, Xάρης
Εκδόσεις: Εύμαρος
- Χρονολογία Έκδοσης: Οκτώβριος 2021
- Σελίδες: 224
- ISBN-13: 978-618-5162-96-2
- Διαθεσιμότητα: **Αποστέλλεται κατόπιν παραγγελίας σε 2-4 ημέρες και εφόσον υπάρχει στον εκδότη
αρχική τιμή:
Υπάρχουν κάποιοι «κοινοί τόποι» στην παιδαγωγική, κάποιες εκφράσεις που έχουν γίνει σλόγκαν, που χαίρουν ευρύτατης αποδοχής και κυριαρχούν στα μέσα και τον επίσημο εκπαιδευτικό λόγο. «Πρώτα ο μαθητής», «ενεργητική μάθηση», «σεβασμός στο παιδί», «εξατομίκευση», κ.ά. Αλλά αυτοί οι «κοινοί τόποι» σπάνια διασαφηνίζονται και τα σχετικά ερωτήματα συνήθως αποφεύγονται: πώς εμφανίστηκαν, πώς χρησιμοποιήθηκαν, ποιες διαφορές και ποιες ερμηνευτικές αποκλίσεις καλύπτουν; Τι σημαίνει «σέβομαι ένα παιδί»; Τι θα πει «να ενεργούν οι μαθήτριες»; Τι πρέπει να «εξατομικεύσουμε» στην εκπαίδευση και τη διδασκαλία;
ISBN13: | 978-618-5162-96-2 |
Πρωτότυπος Τίτλος: | Pedagogie: des lieux communs aux concepts-cles. Pour en finir (provisoirement) avec quelques malentendus |
Συγγραφέας: | Meirieu, Philippe |
Εκδότης: | Εύμαρος |
Χρονολογία Έκδοσης: | Οκτώβριος 2021 |
Σελίδες: | 224 |
Εξώφυλλο: | Μαλακό εξώφυλλο |
Σχήμα: | 21x14 |
Διαθεσιμότητα: | Κυκλοφορεί |
Είδος: | Βιβλίο |
Αρχική Γλώσσα: | γαλλικά |