Η θέσμιση της αξιολόγησης των μαθητών και το φαντασιακό στοιχείο
Τύπος: ΒιβλίοΣυγγραφέας: Τσακίρη, Δέσποινα, πανεπιστημιακός
Εκδόσεις: Μεταίχμιο
- Χρονολογία Έκδοσης: Μάρτιος 2018
- Σελίδες: 256
- ISBN-13: 978-618-03-1395-6
- Διαθεσιμότητα: **Αποστέλλεται κατόπιν παραγγελίας σε 2-4 ημέρες και εφόσον υπάρχει στον εκδότη
αρχική τιμή:
Το βιβλίο είναι αποτέλεσμα μελετών και εμπειρικών ερευνών πάνω σε ζητήματα που εντάσσονται στην επιστημονική περιοχή της "εκπαιδευτικής αξιολόγησης". Οι θεωρήσεις αυτές θεμελιώνονται στην ανάλυση του τρόπου θέσμισης της σχολικής αξιολόγησης ως κοινωνικο-ιστορικής διαδικασίας και στο ρόλο που διαδραματίζει το φαντασιακό στοιχείο στην εν λόγω θέσμιση. Εμπνεόμενη από το έργο του Κορνήλιου Καστοριάδη, η συγγραφέας εστιάζει και αναλύει το φαντασιακό στοιχείο, ως σημαίνον για τη μελέτη των κοινωνικών θεσμών - όπως αναφέρει και ο Καστοριάδης, "η ιστορία της ανθρωπότητας είναι η ιστορία των φαντασιακών και των έργων της".
ISBN13: | 978-618-03-1395-6 |
Συγγραφέας: | Τσακίρη, Δέσποινα, πανεπιστημιακός |
Εκδότης: | Μεταίχμιο |
Χρονολογία Έκδοσης: | Μάρτιος 2018 |
Σελίδες: | 256 |
Εξώφυλλο: | Μαλακό εξώφυλλο |
Σχήμα: | 21χ14 |
Διαθεσιμότητα: | Κυκλοφορεί |
Είδος: | Βιβλίο |
Σειρά: | Διδακτική· Αναλυτικά Προγράμματα· Αξιολόγηση |