Οδηγός στρατηγικής στη δικτυακή οικονομία

Η επιχειρησιακή στρατηγική στην οικονομία των πληροφοριών Τύπος: Βιβλίο
Συγγραφέας: /
Μεταφραστής: Γεωργίου, Δημήτρης
Υπεύθυνος Σειράς: Τσούκας, Χαρίδημος Κ.
Εκδόσεις: Εκδόσεις Καστανιώτη
- Χρονολογία Έκδοσης: Μάρτιος 2002
- Σελίδες: 390
- ISBN-13: 978-960-03-2793-9
- Διαθεσιμότητα: **Αποστέλλεται κατόπιν παραγγελίας σε 2-4 ημέρες και εφόσον υπάρχει στον εκδότη
αρχική τιμή: 46.64 € τιμή βιβλιοχώρας: 41.98  
[...] Στο βιβλίο τους "Οδηγός στρατηγικής στη δικτυακή οικονομία" οι Καρλ Σαπίρο και Χαλ Βάριαν, καθηγητές στο διακεκριμένο Haas School of Business, στο Πανεπιστήμιο της Καλιφόρνια (Μπέρκλεϊ), εξετάζουν τις οικονομικές αρχές που διέπουν την οικονομία των πληροφοριών και, κυρίως, διερευνούν τι αυτές συνεπάγονται για τη στρατηγική των επιχειρήσεων. Οι συγγραφείς εξηγούν έγκυρα και απλά πως, στην οικονομία των πληροφοριών, οι επιχειρήσεις θα αναπτύσσουν στρατηγικές τιμολόγησης, θα εισάγουν νέες σειρές πληροφοριακών προϊόντων, θα διαχειρίζονται αποτελεσματικά τα δικαιώματα της πνευματικής ιδιοκτησίας, θα εκμεταλλεύονται τις επιπτώσεις της θετικής ανάδρασης και του "λοκ ιν" και θα λαμβάνουν υπόψη τις κυβερνητικές ρυθμίσεις. Πρόκειται για ένα απολύτως απαραίτητο βιβλίο για όσους θέλουν να καταλάβουν τη λογική της ψηφιακής οικονομίας και τη στρατηγική των επιχειρήσεων σ' αυτήν.
ISBN13: 978-960-03-2793-9
Πρωτότυπος Τίτλος: Information rules: A strategic guide to the network economy
Συγγραφέας: Shapiro, Carl
Εκδότης: Εκδόσεις Καστανιώτη
Χρονολογία Έκδοσης: Μάρτιος 2002
Σελίδες: 390
Εξώφυλλο: Σκληρό εξώφυλλο
Σχήμα: 25χ16
Διαθεσιμότητα: Κυκλοφορεί
Βάρος: 754 γραμμάρια
Είδος: Βιβλίο
Αρχική Γλώσσα: αγγλικά
Σειρά: Διοίκηση