Μάρκετινγκ μάνατζμεντ της αειφορίας
Τύπος: ΒιβλίοΣυγγραφέας: Ρίζος, Νίκος Δ.
Εκδόσεις: σοφία A.E.
- Χρονολογία Έκδοσης: Ιούλιος 2020
- Σελίδες: 864
- ISBN-13: 978-960-633-016-2
- Διαθεσιμότητα: **Αποστέλλεται κατόπιν παραγγελίας σε 2-4 ημέρες και εφόσον υπάρχει στον εκδότη
αρχική τιμή:
Το βιβλίο αυτό αποτελεί μια γενική εισαγωγή στην επιστήμη του Μάρκετινγκ Μάνατζμεντ αναπτύσσοντας τις στρατηγικές και τα εργαλεία διαχείρισης των προϊόντων και των υπηρεσιών στο σύγχρονο ανταγωνιστικό περιβάλλον.
ISBN13: | 978-960-633-016-2 |
Συγγραφέας: | Ρίζος, Νίκος Δ. |
Εκδότης: | σοφία A.E. |
Χρονολογία Έκδοσης: | Ιούλιος 2020 |
Σελίδες: | 864 |
Εξώφυλλο: | Μαλακό εξώφυλλο |
Σχήμα: | 24x17 |
Διαθεσιμότητα: | Κυκλοφορεί |
Είδος: | Βιβλίο |
Αρχική Γλώσσα: | ελληνικά |