Η στρατηγική της Κίνας
Επιχειρηματική στρατηγική σε μια ημιπαγκοσμιοποιημένη οικονομία Τύπος: ΒιβλίοΣυγγραφέας: Arayma, Yuko / Μουρδουκούτας, Πάνος Γ. / Συλλογικό έργο,
Μεταφραστής: Σταματάκης, Νικηφόρος
Εκδόσεις: Σταμούλη Α.Ε.
- Χρονολογία Έκδοσης: 2006
- Σελίδες: 222
- ISBN-13: 978-960-351-644-6
- Διαθεσιμότητα: **Αποστέλλεται κατόπιν παραγγελίας σε 2-4 ημέρες και εφόσον υπάρχει στον εκδότη
αρχική τιμή:
Τις τελευταίες δεκαετίες η Κίνα έχει αναμφισβήτητα κάνει τεράστια βήματα ανάπτυξης επηρεάζοντας τον ρυθμό της ζωής μέσα και έξω από τα σύνορα της. Τα Κινέζικα προϊόντα κατακλύζουν τις Δυτικές αγορές, ενώ οι Αμερικάνικες και Ευρωπαϊκές πολυεθνικές πασχίζουν για μια θέση στην αναδυόμενη αγορά της Κίνας. Ακαδημαϊκοί, σύμβουλοι επιχειρήσεων και πολιτικοί μιλάνε για μια "Κινέζικη Πρόκληση" που θα επισκιάσει εκείνη της Ιαπωνίας στην δεκαετία του 1980. Πόσο βάσιμο είναι αυτό το σενάριο; Θα μπορέσει η αναδυόμενη οικονομία της Κίνας να φτάσει και να ξεπεράσει τις προχωρημένα αναπτυγμένες οικονομίες του κόσμου; Όχι. Η συνέχιση του ξέφρενου ρυθμού ανάπτυξης της Κίνας απαιτεί την δημιουργία και διατήρηση ανταγωνιστικών πλεονεκτημάτων που με την σειρά τους απαιτούν ένα "ανοικτό οικονομικό ορίζοντα" και οργανωτικές ικανότητες ανάπτυξης νεωτεριστικών προϊόντων και επιχειρηματικών μοντέλων-συνθήκες που η Κίνα στερείται.
ISBN13: | 978-960-351-644-6 |
Συγγραφέας: | Συλλογικό έργο |
Εκδότης: | Σταμούλη Α.Ε. |
Χρονολογία Έκδοσης: | 2006 |
Σελίδες: | 222 |
Εξώφυλλο: | Μαλακό εξώφυλλο |
Σχήμα: | 21χ14 |
Διαθεσιμότητα: | Κυκλοφορεί |
Βάρος: | 292 γραμμάρια |
Είδος: | Βιβλίο |