Υποδοχή

Διαδικασίες, διαχείριση, δεξιότητες Τύπος: Βιβλίο
Συγγραφέας: /
Μεταφραστής: Αντώνογλου, Ελεάννα
Επιμελητής: Τσάρτας, Πάρις
Υπεύθυνος Σειράς: Τσάρτας, Πάρις / Ζαχαράτος, Γεράσιμος Α.
Εκδόσεις: Κριτική
- Χρονολογία Έκδοσης: Οκτώβριος 2002
- Σελίδες: 405
- ISBN-13: 978-960-218-275-8
- Διαθεσιμότητα: **Αποστέλλεται κατόπιν παραγγελίας σε 2-4 ημέρες και εφόσον υπάρχει στον εκδότη
αρχική τιμή: 25.88 € τιμή βιβλιοχώρας: 23.29  
Ο όρος "υποδοχή" χρησιμοποιείται στις ξενοδοχειακές επιχειρήσεις για να περιγράψει τα τμήματα που ασχολούνται με τις κρατήσεις και την κατανομή των δωματίων, την υποδοχή των πελατών, την έκδοση των λογαριασμών. Οι εργαζόμενοι στην υποδοχή έρχονται σ' επαφή με κόσμο, είτε τηλεφωνικά είτε διά ζώσης. Αυτό απαιτεί ιδιαίτερες ικανότητες: διπλωματικότητα, διακριτικότητα, έκφραση φιλοξενίας. Ο συνδυασμός τους βοηθάει στην καλύτερη προώθηση του τουριστικού προϊόντος και στην αύξηση των πωλήσεων. Με άλλα λόγια, ο/η ρεσεψιονίστ πρέπει να ξέρει όχι μόνο τι κάνει, αλλά και γιατί το κάνει. Το βιβλίο των P. Abbott και S. Lewry είναι χρήσιμο γιατί αναδεικνύει τον κομβικό ρόλο του τμήματος υποδοχής για τις ξενοδοχειακές επιχειρήσεις. Στηρίζεται στη συστηματική παράθεση παραδειγμάτων και περιπτώσεων για όλα τα ζητήματα που αναλύονται, με αποτέλεσμα να αποτελεί ιδανικό εκπαιδευτικό εγχειρίδιο για όσους εκπαιδεύονται ή εργάζονται στον τουρισμό. Σε μια εποχή όπου το αίτημα για ποιοτικότερες υπηρεσίες στον ελληνικό τουρισμό, και ιδιαίτερα στον ξενοδοχειακό κλάδο, αποτελεί βασικό άξονα πολιτικής στην τουριστική εκπαίδευση της χώρας, ελπίζουμε ότι αυτό το βιβλίο θα έχει θετική υποδοχή.
ISBN13: 978-960-218-275-8
Πρωτότυπος Τίτλος: Front office
Συγγραφέας: Abbott, Peter
Εκδότης: Κριτική
Χρονολογία Έκδοσης: Οκτώβριος 2002
Σελίδες: 405
Εξώφυλλο: Μαλακό εξώφυλλο
Σχήμα: 24χ17
Διαθεσιμότητα: Κυκλοφορεί
Βάρος: 677 γραμμάρια
Είδος: Βιβλίο
Αρχική Γλώσσα: αγγλικά
Σειρά: Τουρισμός και Αναψυχή