Νέοι και μέσα μαζικής επικοινωνίας

Κοινωνιολογική προσέγγιση των πολιτιστικών πρακτικών του ελεύθερου χρόνου των νέων 11-13 ετών Τύπος: Βιβλίο
Συγγραφέας:
Εκδόσεις: Οδυσσέας
- Χρονολογία Έκδοσης: 1992
- Σελίδες: 207
- ISBN-13: 978-960-210-121-6
- Διαθεσιμότητα: **Αποστέλλεται κατόπιν παραγγελίας σε 2-4 ημέρες και εφόσον υπάρχει στον εκδότη
αρχική τιμή: 11.66 € τιμή βιβλιοχώρας: 10.49  
Τηλεόραση, κινηματογράφος, φωτογραφίες, κόμικς, βίντεο, αφίσες και πρόσφατα ηλεκτρονικές εικόνες αποτελούν αναπόσπαστο μέρος της καθημερινής ζωής των παιδιών και των νέων. Ορισμένοι μιλούν για έναν πολιτισμό της εικόνας και μια νέα εποχή έκφρασης και δημιουργικότητας, ενώ άλλοι καταγγέλλουν τις βλαβερές επιδράσεις των ΜΜΕ και της μαζικής κουλτούρας στους νέους. Ωστόσο αυτό που φαίνεται να έχει ιδιαίτερη κοινωνική σημασία είναι οι χρήσεις των ΜΜΕ από τους ίδιους τους νέους. Οι χρήσεις αυτές περιλαμβάνουν συγχρόνως ομογενοποιητικές και διαφοροποιητικές πλευρές που εξαρτώνται από πολλούς κοινωνικούς παράγοντες. Μπροστά σε αυτό το φαινόμενο και τις ποικίλες διστάσεις του το σχολείο καλείται να αντιμετωπίσει τις μεγάλες αλλαγές που διαδραματίζονται στον εξωσχολικό χρόνο των ίδιων των νέων, να παρέμβει στις χρήσεις των ΜΜΕ και να σταματήσει να αγνοεί το σπουδαίο πεδίο πολιτιστικής δράσης που αποτελεί το "παράλληλο σχολείο".
ISBN13: 978-960-210-121-6
Συγγραφέας: Κορωναίου, Αλεξάνδρα
Εκδότης: Οδυσσέας
Χρονολογία Έκδοσης: 1992
Σελίδες: 207
Εξώφυλλο: Μαλακό εξώφυλλο
Σχήμα: 21χ14
Διαθεσιμότητα: Κυκλοφορεί
Είδος: Βιβλίο