Μικροοικονομική

Μια εισαγωγή στις αγορές και στις τιμές Τύπος: Βιβλίο
Συγγραφέας:
Εκδόσεις: Σταμούλη Α.Ε.
- Χρονολογία Έκδοσης: 2003
- Σελίδες: 476
- ISBN-13: 978-960-351-443-5
- Διαθεσιμότητα: **Αποστέλλεται κατόπιν παραγγελίας σε 2-4 ημέρες και εφόσον υπάρχει στον εκδότη
αρχική τιμή: 32.46 € τιμή βιβλιοχώρας: 29.21  
Το βιβλίο αυτό διαθέτει δύο χαρακτηριστικά με τα οποία αποπειράται να διαφοροποιηθεί από τα άλλα βιβλία Μικροοικονομικής που κυκλοφορούν στην ελληνική αγορά. Πρώτο, δίνει έμφαση στην ουσιαστική κατανόηση και στην άμεση πρακτική χρησιμοποίηση των αναλυτικών εργαλείων της Μικροοικονομικής, αποφεύγοντας -όπου είναι δυνατό- την λεπτομερειακή και εκλεπτυσμένη θεωρητική και μόνο παρουσίασή τους. Γι' αυτό και εμπεριέχει ένα μεγάλο αριθμό από εκτεταμένες πρακτικές εφαρμογές των μικροοικονομικών υποδειγμάτων σε ζητήματα του καθημερινού γίγνεσθαι των αγορών και των επιλογών των οικονομικών μονάδων που λειτουργούν μέσα σ' αυτές. Δεύτερο, αναλύει και σχολιάζει -στην παρούσα "βελτιωμένη και επηυξημένη" Δεύτερη Έκδοση- τις νεώτερες τάσεις της Μικροοικονομικής κατά τα τελευταία χρόνια, όπως -την χρησιμοποίηση των "Παιγνίων" για την ανάλυση των επιχειρηματικών αποφάσεων μέσα στις αγορές, -τον ρόλο του "Κινδύνου και της Αβεβαιότητας" στις επιλογές των οικονομικών μονάδων, -την σημασία της "Ασύμμετρης Πληροφόρησης" στον τρόπο λειτουργίας -ή μη λειτουργίας- των αγορών, -την συζήτηση για το αμφιλεγόμενο ζήτημα της "Αποτελεσματικότητας των Αγορών", κλπ.
ISBN13: 978-960-351-443-5
Συγγραφέας: Ζαχαριάδης - Σούρας, Δημήτρης
Εκδότης: Σταμούλη Α.Ε.
Χρονολογία Έκδοσης: 2003
Σελίδες: 476
Εξώφυλλο: Μαλακό εξώφυλλο
Σχήμα: 24χ17
Διαθεσιμότητα: Κυκλοφορεί
Βάρος: 997 γραμμάρια
Είδος: Βιβλίο