Θεωρίες της τηλεθέασης

Τύπος: Βιβλίο
Συγγραφέας:
Υπεύθυνος Σειράς: Παπαθανασόπουλος, Στέλιος
Εκδόσεις: Εκδόσεις Καστανιώτη
- Χρονολογία Έκδοσης: Μαΐος 2004
- Σελίδες: 108
- ISBN-13: 978-960-03-3752-5
- Διαθεσιμότητα: Εξαντλημένο
αρχική τιμή: 15.90 € τιμή βιβλιοχώρας: 14.31  
Το βιβλίο αυτό καταγράφει και αναλύει τις θεωρητικές προσεγγίσεις που αναφέρονται στην τηλεοπτική συμπεριφορά του κοινού και στον τηλεοπτικό προγραμματισμό. Η μία αποτελεί συνέχεια ή συστατικό της άλλης, καθώς και οι δύο αποτελούν τα απαραίτητα στοιχεία για να προσελκύσει ένα τηλεοπτικό κανάλι τα μέλη ή κατηγορίες του κοινού. Κι όπως όλοι γνωρίζουμε, η οικονομική διάσταση της ιδιωτικής τηλεόρασης συνίσταται από την πώληση του τηλεοπτικού κοινού ενός προγράμματος στους διαφημιστές, καθώς όσο μεγαλύτερο είναι το κοινό, τόσο αυξάνονται οι τιμές για την αγορά διαφημιστικού χρόνου στα εν λόγω προγράμματα. Η θεωρία και οι εφαρμογές της προσπαθούν να μειώσουν αυτή την αβεβαιότητα, καθώς ο σωστός προγραμματισμός για τις ώρες προβολής των εκπομπών είναι ένας σημαντικός παράγοντας για την προσέλκυση του τηλεοπτικού κοινού.
ISBN13: 978-960-03-3752-5
Συγγραφέας: Σόρογκας, Ευάγγελος Σ.
Εκδότης: Εκδόσεις Καστανιώτη
Χρονολογία Έκδοσης: Μαΐος 2004
Σελίδες: 108
Εξώφυλλο: Μαλακό εξώφυλλο
Σχήμα: 24χ17
Διαθεσιμότητα: Εξαντλημένο
Βάρος: 263 γραμμάρια
Είδος: Βιβλίο
Σειρά: Επικοινωνία και Κοινωνία