Το φαινόμενο των ριάλιτι
Τύπος: ΒιβλίοΣυγγραφέας: Σόρογκας, Ευάγγελος Σ.
Υπεύθυνος Σειράς: Παπαθανασόπουλος, Στέλιος
Εκδόσεις: Εκδόσεις Καστανιώτη
- Χρονολογία Έκδοσης: Μάρτιος 2004
- Σελίδες: 158
- ISBN-13: 978-960-03-3718-1
- Διαθεσιμότητα: **Αποστέλλεται κατόπιν παραγγελίας σε 2-4 ημέρες και εφόσον υπάρχει στον εκδότη
αρχική τιμή:
Το βιβλίο αυτό προσπαθεί να εξηγήσει την έλευση των προγραμμάτων ριάλιτι στη διεθνή και κυρίως την ελληνική τηλεόραση και δίνει ιδιαίτερη έμφαση στο πρόγραμμα "Βig Brother". Αναλύει τις καταβολές αυτού του νέου είδους προγράμματος, που ξεπερνά πια εθνικά και πολιτισμικά σύνορα, ενώ παράλληλα επιχειρεί την τηλεοπτική ανατομία του. Μελετά επίσης τις οικονομικές διαστάσεις των ριάλιτι, καθώς είναι ένα είδος προγράμματος που επιφέρει συνέργειες για τους τηλεοπτικούς σταθμούς και τους παραγωγούς, πιστεύοντας ότι για να κατανοήσουμε το φαινόμενο των προγραμμάτων αυτών θα πρέπει να το εξετάσουμε μέσα στην τηλεοπτική του λογική.
Υποστηρίζει ότι τα ριάλιτι αποτελούν "σύμπτωμα" και απόρροια της πορείας της ιδιωτικής τηλεόρασης, η οποία στις συνθήκες των δυνάμεων της αγοράς δεν μπορεί παρά να προσφέρει όλο και περισσότερο ομοειδή και ομογενοποιημένα προγράμματα. Το νέο είδος προγράμματος της ιδιωτικής τηλεόρασης, όπως είναι τα ριάλιτι, ανταποκρίνεται στις ανάγκες της πολυσυλλεκτικής τηλεόρασης, η οποία σε πολλές χώρες αντιμετωπίζει δυσκολίες λόγω του κατακερματισμού του τηλεοπτικού κοινού.
ISBN13: | 978-960-03-3718-1 |
Συγγραφέας: | Σόρογκας, Ευάγγελος Σ. |
Εκδότης: | Εκδόσεις Καστανιώτη |
Χρονολογία Έκδοσης: | Μάρτιος 2004 |
Σελίδες: | 158 |
Εξώφυλλο: | Μαλακό εξώφυλλο |
Σχήμα: | 24χ17 |
Διαθεσιμότητα: | Κυκλοφορεί |
Βάρος: | 355 γραμμάρια |
Είδος: | Βιβλίο |
Σειρά: | Επικοινωνία και Κοινωνία |