Κοινωνιολογία της ενημέρωσης

Ειδήσεις και πηγές ειδήσεων Τύπος: Βιβλίο
Συγγραφέας:
Μεταφραστής: Μεταξά, Κάτια
Επιμελητής: Παπαθανασόπουλος, Στέλιος
Υπεύθυνος Σειράς: Παπαθανασόπουλος, Στέλιος
Εκδόσεις: Εκδόσεις Καστανιώτη
- Χρονολογία Έκδοσης: Οκτώβριος 2007
- Σελίδες: 398
- ISBN-13: 978-960-03-4514-8
- Διαθεσιμότητα: **Αποστέλλεται κατόπιν παραγγελίας σε 2-4 ημέρες και εφόσον υπάρχει στον εκδότη
αρχική τιμή: 40.28 € τιμή βιβλιοχώρας: 36.25  
Η κοινωνιολογία της ενημέρωσης παρουσιάζει μια νέα οπτική στην κοινωνιολογία των μέσων ενημέρωσης. Υποστηρίζει ότι οι ισχυροί μπορεί μεν να κυριαρχούν στη θεματολογία της ειδησεογραφίας, αλλά όλο και περισσότερο, τα τελευταία χρόνια, οι λιγότερο πολιτικά ισχυρές ομάδες και οργανώσεις έχουν μάθει να χρησιμοποιούν πιο εξελιγμένες επικοινωνιακές στρατηγικές για να προσελκύσουν την προσοχή των μέσων ενημέρωσης και να περάσουν τα μηνύματά τους. Θα οδηγήσει αυτή η νέα κατάσταση σε έναν "εκδημοκρατισμό" της ενημέρωσης ή θα προτρέψει τους ισχυρούς να ενισχύσουν τον έλεγχό τους στη διακίνηση των πληροφοριών στο δημόσιο χώρο; Το βιβλίο αυτό προσφέρει στοιχεία για το πεδίο της πολιτικής επικοινωνίας με παραδείγματα από τις ΗΠΑ, την Ευρώπη και τη Βρετανία, προβαίνει σε μια ολοκληρωμένη ανασκόπηση στις αναλύσεις για το ρόλο των πηγών των ειδήσεων, αξιολογεί τις θεωρητικές προσεγγίσεις που αναλύουν το ρόλο των μέσων ενημέρωσης και παρέχει έναν πολύτιμο οδηγό όσον αφορά τους τρόπους με τους οποίους οι πηγές και οι δημοσιογραφικοί οργανισμοί αλληλοδρούν.
ISBN13: 978-960-03-4514-8
Πρωτότυπος Τίτλος: New and News Sources: A Critical Introduction
Συγγραφέας: Manning, Paul
Εκδότης: Εκδόσεις Καστανιώτη
Χρονολογία Έκδοσης: Οκτώβριος 2007
Σελίδες: 398
Εξώφυλλο: Μαλακό εξώφυλλο
Σχήμα: 24χ17
Διαθεσιμότητα: Κυκλοφορεί
Βάρος: 724 γραμμάρια
Είδος: Βιβλίο
Αρχική Γλώσσα: αγγλικά
Σειρά: Επικοινωνία και Κοινωνία