Ηθική των ΜΜΕ

Τύπος: Βιβλίο
Εκδόσεις: Σιδέρης Ι.
- Χρονολογία Έκδοσης: 2004
- Σελίδες: 279
- ISBN-13: 978-960-08-0338-9
- Διαθεσιμότητα: **Αποστέλλεται κατόπιν παραγγελίας σε 2-4 ημέρες και εφόσον υπάρχει στον εκδότη
αρχική τιμή: 20.67 € τιμή βιβλιοχώρας: 20.67  
Ο στόχος της μελέτης αυτής είναι διττός. Πρώτον, να παρουσιάσει την προβληματική της κρίσης αξιοπιστίας των ΜΜΕ, όπως αυτή γίνεται αισθητή ειδικότερα στο ευρωπαϊκό πλαίσιο, και της συμβολής της ευρωπαϊκής πολιτικής για τα οπτικοακουστικά μέσα στην κρίση αυτή. Δεύτερον, να διερευνήσει το μέτρο της ευθύνης των εκπροσώπων του δημοσιογραφικού επαγγέλματος. Το ερώτημα που τίθεται και απαντάται είναι κατά πόσο ευθύνονται οι δημοσιογράφοι για την κρίση και αν η πιστή εφαρμογή των κανόνων ηθικής/δεοντολογίας του δημοσιογραφικού επαγγέλματος, είναι δυνατό να συμβάλει στη διευθέτηση της κρίσης αυτής.
ISBN13: 978-960-08-0338-9
Συγγραφέας: Δεληγιάννη, Έλσα Ι.
Εκδότης: Σιδέρης Ι.
Χρονολογία Έκδοσης: 2004
Σελίδες: 279
Σχήμα: 21χ14
Διαθεσιμότητα: Κυκλοφορεί
Είδος: Βιβλίο