Προγραμματισμένες και παρορμητικές αγορές

Η επίδραση του περιβάλλοντος στη διαμόρφωση της αγοραστικής συμπεριφορας Τύπος: Βιβλίο
Συγγραφέας:
Εκδόσεις: University Studio Press
- Χρονολογία Έκδοσης: Σεπτέμβριος 2015
- Σελίδες: 64
- ISBN-13: 978-960-12-2231-8
- Διαθεσιμότητα: **Αποστέλλεται κατόπιν παραγγελίας σε 2-4 ημέρες και εφόσον υπάρχει στον εκδότη
αρχική τιμή: 10.00 € τιμή βιβλιοχώρας: 10.00  
Το περιβάλλον ενός καταστήματος αποτελείται από πολλά στοιχεία, όπως είναι η διάταξη του καταστήματος, οι μυρωδιές, η μουσική και τα άτομα που βρίσκονται μέσα στο κατάστημα όπως οι υπάλληλοι και οι πελάτες. Οι μεταβλητές του περιβάλλοντος, όταν οι καταναλωτές βρίσκονται μέσα στο κατάστημα, επηρεάζουν τα συναισθήματα και την αγοραστική συμπεριφορά παροτρύνοντας τους καταναλωτές να ξοδέψουν περισσότερο χρόνο από όσο είχαν προγραμματίσει, να περιπλανηθούν και να προβούν σε περισσότερες και απρογραμμάτιστες αγορές. Οι περισσότερες επιχειρήσεις, αναγνωρίζοντας την επίδραση του περιβάλλοντος στις παρορμητικές αγορές και κατ'επέκταση στις πωλήσεις και τα κέρδη της επιχείρησης, επενδύουν στη δημιουργία ενός ευχάριστου και ελκυστικού περιβάλλοντος που διεγείρει τα συναισθήματα ευχαρίστησης των καταναλωτών και τους οδηγεί σε περισσότερες αγορές.
ISBN13: 978-960-12-2231-8
Συγγραφέας: Μπουτσούκη, Χριστίνα
Εκδότης: University Studio Press
Χρονολογία Έκδοσης: Σεπτέμβριος 2015
Σελίδες: 64
Εξώφυλλο: Μαλακό εξώφυλλο
Σχήμα: 24χ17
Διαθεσιμότητα: Κυκλοφορεί
Είδος: Βιβλίο
Σειρά: Θέματα Επικοινωνίας και Μάρκετινγκ