Καταναλωτικές επιδημίες

Πώς να κάνετε το προϊόν σας μόδα και να δημιουργήσετε θόρυβο γύρω από αυτό Τύπος: Βιβλίο
Συγγραφέας: /
Εκδόσεις: Σταμούλη Α.Ε.
- Χρονολογία Έκδοσης: Μαΐος 2009
- Σελίδες: 213
- ISBN-13: 978-960-351-776-4
- Διαθεσιμότητα: **Αποστέλλεται κατόπιν παραγγελίας σε 2-4 ημέρες και εφόσον υπάρχει στον εκδότη
αρχική τιμή: 24.34 € τιμή βιβλιοχώρας: 21.91  
Γιατί όταν υπάρχει κάτι που το έχουν πολλοί γύρω μας, το θέλουμε κι εμείς; Γιατί όταν κάποιος επώνυμος φοράει κάτι, γίνεται μόδα; Γιατί όταν κάποιοι ειδικοί εξυμνούν κάτι, θεωρείται απαραίτητο; Πότε ένα απλό αντικείμενο στη βιτρίνα μετατρέπεται σε αντικείμενο του πόθου μας; Πότε ένα προϊόν δεν πιάνει τις επιθυμητές πωλήσεις; Πότε ένα διαφημιστικό μήνυμα "κολλάει" στο μυαλό μας; Πώς πείθουμε τον καταναλωτή να αγοράσει κάτι οπωσδήποτε; Πώς πλησιάζουμε τους κατάλληλους καταναλωτές την κατάλληλη στιγμή; Πώς προωθούμε μια ιδέα, ένα προϊόν, μια υπηρεσία; Η μετατροπή της επιθυμίας για ένα προϊόν σε επιδημία ήτα, είναι και θα είνα πάντα όνειρο κάθε μάρκετερ. Για μερικά στελέχη το όνειρο γίνεται πραγματικότητα. Για άλλα παραμένει απλώς ένα όνειρο. Οι εφτά διαφορές που αναφέρονται σ' αυτό το βιβλίο γεφυρώνουν την απόσταση μεταξύ του ονείρου και της πραγματικότητας. Απολαύστε λοιπόν τις ιστορίες καταναλωτικής τρέλας...
ISBN13: 978-960-351-776-4
Συγγραφέας: Σιώμκος, Γεώργιος Ι.
Εκδότης: Σταμούλη Α.Ε.
Χρονολογία Έκδοσης: Μαΐος 2009
Σελίδες: 213
Εξώφυλλο: Σκληρό εξώφυλλο
Σχήμα: 21χ14
Διαθεσιμότητα: Κυκλοφορεί
Βάρος: 476 γραμμάρια
Είδος: Βιβλίο