Η αντίληψη της βελτίωσης
Τύπος: ΒιβλίοΣυγγραφέας: Μπαρούτας, Σταύρος
Εκδόσεις: Μαλλιάρης Παιδεία
- Χρονολογία Έκδοσης: 2006
- Σελίδες: 86
- ISBN-13: 978-960-239-908-8
- Διαθεσιμότητα: **Αποστέλλεται κατόπιν παραγγελίας σε 2-4 ημέρες και εφόσον υπάρχει στον εκδότη
αρχική τιμή:
Tο συγκεκριμένο βιβλίο αναφέρει κάποιες έννοιες, ιδέες και θεωρίες μάρκετινγκ, μάνατζμεντ και ψυχολογίας με σκοπό να βοηθήσει τον αναγνώστη να αναπτύξει μια ευρύτερη αντίληψη των πραγμάτων γύρω του, να τον κινητοποιήσει σε σχέση με τους ανθρώπους γύρω του, ομαδικά αλλά και ατομικά και να τον κάνει ανταγωνιστικό με τέτοιον τρόπο ώστε να δίνει και το παράδειγμα στον κόσμο γύρω του.
ISBN13: | 978-960-239-908-8 |
Συγγραφέας: | Μπαρούτας, Σταύρος |
Εκδότης: | Μαλλιάρης Παιδεία |
Χρονολογία Έκδοσης: | 2006 |
Σελίδες: | 86 |
Εξώφυλλο: | Μαλακό εξώφυλλο |
Σχήμα: | 21χ14 |
Διαθεσιμότητα: | Κυκλοφορεί |
Βάρος: | 146 γραμμάρια |
Είδος: | Βιβλίο |