Συνυπάρχουν οι μαθησιακές δυσκολίες με τα προβλήματα συμπεριφοράς;
Θεωρητική διερεύνηση - πρακτική αντιμετώπιση Τύπος: ΒιβλίοΣυγγραφέας: Κανδαράκης, Ανδρέας Γ.
Εκδόσεις: Σαββάλας
- Χρονολογία Έκδοσης: 2004
- Σελίδες: 206
- ISBN-13: 978-960-423-395-3
- Διαθεσιμότητα: **Αποστέλλεται κατόπιν παραγγελίας σε 2-4 ημέρες και εφόσον υπάρχει στον εκδότη
αρχική τιμή:
Το βιβλίο αυτό αποσκοπεί στο να προσφέρει σε κάθε ενδιαφερόμενο (γονέα, εκπαιδευτικό, επιστήμονα κ.ά.) την απαραίτητη γνώση προκειμένου να εμβαθύνει στο θέμα της συνύπαρξης των ειδικών μαθησιακών δυσκολιών με τα προβλήματα συμπεριφοράς. Επικεντρώνεται δε στη διερεύνηση της ψυχοκοινωνιολογικής ταυτότητας των μαθητών που φοιτούν σε κανονικά σχολεία και αντιμετωπίζουν δυσκολίες στη μάθηση.
Ο συγγραφέας, βασιζόμενος αφενός στη δική του εκπαιδευτική εμπειρία και αφετέρου στα σύγχρονα επιστημονικά δεδομένα που σχετίζονται με το θέμα, προτείνει με απλά λόγια πρωτότυπες ιδέες και στρατηγικές παρέμβασης που μπορούν να συμβάλουν στην αντιμετώπιση του προβλήματος.
ISBN13: | 978-960-423-395-3 |
Συγγραφέας: | Κανδαράκης, Ανδρέας Γ. |
Εκδότης: | Σαββάλας |
Χρονολογία Έκδοσης: | 2004 |
Σελίδες: | 206 |
Εξώφυλλο: | Μαλακό εξώφυλλο |
Σχήμα: | 24χ17 |
Διαθεσιμότητα: | Κυκλοφορεί |
Βάρος: | 380 γραμμάρια |
Είδος: | Βιβλίο |
Σειρά: | Διδασκαλία και Έρευνα |