Κοινωνιολογική θεωρία και εκπαίδευση
Διακριτές προσεγγίσεις Τύπος: ΒιβλίοΣυγγραφέας: Λάμνιας, Κώστας
Υπεύθυνος Σειράς: Παπαγεωργίου, Νώντας
Εκδόσεις: Μεταίχμιο
- Χρονολογία Έκδοσης: Μάρτιος 2002
- Σελίδες: 370
- ISBN-13: 978-960-375-307-0
- Διαθεσιμότητα: **Αποστέλλεται κατόπιν παραγγελίας σε 2-4 ημέρες και εφόσον υπάρχει στον εκδότη
αρχική τιμή:
Το βιβλίο αυτό, αξιοποιώντας την επιστημολογική ανάλυση του Habermas, επιχειρεί να αναδείξει και να αποσαφηνίσει τα διακριτά εννοιολογικά συστήματα των δομικών, των ερμηνευτικών και των συνδυαστικών (κριτικών) προσεγγίσεων της κοινωνιολογικής θεωρίας, τα οποία αποτελούν πλαίσια για τη μελέτη και την ταξινόμηση των διερευνήσεων που έχουν πραγματοποιηθεί στο χώρο της Κοινωνιολογίας και της Εκπαίδευσης. Συγκεκριμένα, επισημαίνονται τα στοιχεία εκείνα που διευκολύνουν την ένταξη των παραπάνω διερευνήσεων σε κάποιο από τα διακριτά εννοιολογικά συστήματα της κοινωνιολογικής θεωρίας. Οι επιστημολογικά θεμελιωμένες επιλογές και ταξινομήσεις των ποικίλων απόψεων, πέρα από το όποιο επιστημονικό ενδιαφέρον, μπορούν να βοηθήσουν και στην πληρέστερη κατανόησή τους.
ISBN13: | 978-960-375-307-0 |
Συγγραφέας: | Λάμνιας, Κώστας |
Εκδότης: | Μεταίχμιο |
Χρονολογία Έκδοσης: | Μάρτιος 2002 |
Σελίδες: | 370 |
Εξώφυλλο: | Μαλακό εξώφυλλο |
Σχήμα: | 21χ14 |
Διαθεσιμότητα: | Κυκλοφορεί |
Βάρος: | 476 γραμμάρια |
Είδος: | Βιβλίο |
Σειρά: | Επιστήμες της Αγωγής |