Κατανοώντας την εκπαίδευση
Μια κοινωνιολογική θεώρηση Τύπος: ΒιβλίοΣυγγραφέας: Cribb, Alan / Gewirtz, Sharon
Μεταφραστής: Πανάγου, Ελεάννα
Επιμελητής: Τσατσαρώνη, Άννα
Υπεύθυνος Σειράς: Βασιλού - Παπαγεωργίου, Βάσω
Εκδόσεις: Μεταίχμιο
- Χρονολογία Έκδοσης: Νοέμβριος 2011
- Σελίδες: 248
- ISBN-13: 978-960-501-405-6
- Διαθεσιμότητα: **Αποστέλλεται κατόπιν παραγγελίας σε 2-4 ημέρες και εφόσον υπάρχει στον εκδότη
αρχική τιμή:
Ποιους σκοπούς πρέπει να υπηρετεί η εκπαίδευση;
Γιατί έχει σημασία η εκπαίδευση;
Τι πρέπει να γίνει για την εκπαίδευση;
Αυτά τα θεμελιώδη ερωτήματα που αναφέρονται σε αξίες δεν θεωρούνται πάντα κεντρικά στην κοινωνιολογία της εκπαίδευσης. Το βιβλίο αυτό, ωστόσο, υποστηρίζει ότι είναι κομβικά, και απευθύνει μια εκλεπτυσμένη και θελκτική πρόσκληση ενασχόλησης με το συγκεκριμένο πεδίο, το οποίο σχεδιάστηκε με σκοπό να ανοίξει τέτοια σημαντικά ζητήματα. Στρέφει την προσοχή μας στα πολλά σημεία διαφωνίας ανάμεσα σε μείζονες στοχαστές της κοινωνιολογίας της εκπαίδευσης και στις αξίες στις οποίες βασίζονται οι ιδέες τους. Εμπλέκει τους αναγνώστες σε κρίσιμα ερωτήματα σχετικά με την πιθανή συνεισφορά της κοινωνιολογίας στις εκπαιδευτικές πολιτικές και πρακτικές, με στόχο την υπέρβαση της διαχωριστικής γραμμής ανάμεσα στην εκπαίδευση όπως αναφέρονται σε αυτήν οι πανεπιστημιακοί και τις ανησυχίες των φορέων χάραξης πολιτικής και των εκπαιδευτικών που λαμβάνουν πρακτικές αποφάσεις.
Το βιβλίο παρουσιάζει ανταγωνιστικές προσεγγίσεις στην κοινωνιολογία της εκπαίδευσης -τον δομικό λειτουργισμό, τη θεωρία της συμβολικής διαντίδρασης, τον μαρξισμό, τον φεμινισμό, την κριτική θεωρία για τις φυλετικές και εθνοτικές ομάδες και τον με-ταδομισμό- και δείχνει πώς αυτές μπορούν να εφαρμοστούν σε μείζονα ζητήματα όπως είναι η κοινωνική αναπαραγωγή, οι πολιτικοί προσδιορισμοί της γνώσης, η πολυπολιτισμική εκπαίδευση, η ταυτότητα και το έργο των εκπαιδευτικών. Οι συγγραφείς υπογραμμίζουν τη σπουδαιότητα της κατανόησης των κοινωνικών και εκπαιδευτικών αξιών και τους τρόπους με τους οποίους αυτές στηρίζουν και επηρεάζουν το έργο τόσο των πανεπιστημιακών όσο και των εκπαιδευτικών.
ISBN13: | 978-960-501-405-6 |
Πρωτότυπος Τίτλος: | Understanding Education: A Sociological Perspective |
Συγγραφέας: | Gewirtz, Sharon |
Εκδότης: | Μεταίχμιο |
Χρονολογία Έκδοσης: | Νοέμβριος 2011 |
Σελίδες: | 248 |
Εξώφυλλο: | Μαλακό εξώφυλλο |
Σχήμα: | 24χ17 |
Διαθεσιμότητα: | Κυκλοφορεί |
Βάρος: | 532 γραμμάρια |
Είδος: | Βιβλίο |
Αρχική Γλώσσα: | αγγλικά |
Σειρά: | Επιστήμες της Αγωγής - Κοινωνιολογία: Πολιτική της Εκπαίδευσης |