Κοινωνική ψυχολογία των Μ.Μ.Ε.
Τύπος: ΒιβλίοΣυγγραφέας: Van Dijk, Teun A. / Py, Jacques / Girard, Frederique / Ginet, Ann / Fourquet - Courbet, Marie - Pierre / Burguet, Annette / Marchand, Pascal / Συλλογικό έργο,
Μεταφραστής: Λυμπεροπούλου, Άννα
Επιμελητής: Παπαστάμου, Στάμος
Υπεύθυνος Σειράς: Παπαστάμου, Στάμος
Εκδόσεις: Πεδίο
- Χρονολογία Έκδοσης: Απρίλιος 2009
- Σελίδες: 284
- ISBN-13: 978-960-98744-9-6
- Διαθεσιμότητα: **Αποστέλλεται κατόπιν παραγγελίας σε 2-4 ημέρες και εφόσον υπάρχει στον εκδότη
αρχική τιμή:
Μια σειρά ενδιαφέρουσες μελέτες, οι οποίες κατά κανόνα ακολουθούν την πειραματική μεθοδολογία και φιλοδοξούν να συμβάλουν στην οικοδόμηση της κοινωνικής ψυχολογίας των Μ.Μ.Ε. εξετάζοντας αναλυτικά και συστηματικά το είδος, τη μορφή, την ένταση και τον τρόπο με τον οποίο τα μέσα μαζικής επικοινωνίας επιχειρούν να ασκήσουν επιρροή πάνω στο κοινωνικό υποκείμενο.
Οι συγγραφείς ερευνητές του βιβλίου, εκτός της συμβολής τους στην εκτίμηση, αξιολόγηση και απομυθοποίηση των ορίων της εξουσίας που διεκδικούν, σφετερίζονται και εντέλει ασκούν τα μέσα μαζικής επικοινωνίας, καταδεικνύουν τον τρόπο λειτουργίας των Μ.Μ.Ε. ως μέσου επηρεασμού στις σύγχρονες κοινωνίες και ταυτόχρονα επιχειρούν να επιτύχουν την παραγωγή νέας κοινωνιοψυχολογικής γνώσης.
ISBN13: | 978-960-98744-9-6 |
Πρωτότυπος Τίτλος: | Psychologie sociale des medias |
Συγγραφέας: | Συλλογικό έργο |
Εκδότης: | Πεδίο |
Χρονολογία Έκδοσης: | Απρίλιος 2009 |
Σελίδες: | 284 |
Εξώφυλλο: | Μαλακό εξώφυλλο |
Σχήμα: | 24χ17 |
Διαθεσιμότητα: | Κυκλοφορεί |
Βάρος: | 487 γραμμάρια |
Είδος: | Βιβλίο |
Αρχική Γλώσσα: | γαλλικά |
Σειρά: | Κοινωνική Ψυχολογία |