Κοινωνική ψυχολογία των Μ.Μ.Ε.

Τύπος: Βιβλίο
Συγγραφέας: / / / / / / /
Μεταφραστής: Λυμπεροπούλου, Άννα
Επιμελητής: Παπαστάμου, Στάμος
Υπεύθυνος Σειράς: Παπαστάμου, Στάμος
Εκδόσεις: Πεδίο
- Χρονολογία Έκδοσης: Απρίλιος 2009
- Σελίδες: 284
- ISBN-13: 978-960-98744-9-6
- Διαθεσιμότητα: **Αποστέλλεται κατόπιν παραγγελίας σε 2-4 ημέρες και εφόσον υπάρχει στον εκδότη
αρχική τιμή: 22.10 € τιμή βιβλιοχώρας: 19.89  
Μια σειρά ενδιαφέρουσες μελέτες, οι οποίες κατά κανόνα ακολουθούν την πειραματική μεθοδολογία και φιλοδοξούν να συμβάλουν στην οικοδόμηση της κοινωνικής ψυχολογίας των Μ.Μ.Ε. εξετάζοντας αναλυτικά και συστηματικά το είδος, τη μορφή, την ένταση και τον τρόπο με τον οποίο τα μέσα μαζικής επικοινωνίας επιχειρούν να ασκήσουν επιρροή πάνω στο κοινωνικό υποκείμενο. Οι συγγραφείς ερευνητές του βιβλίου, εκτός της συμβολής τους στην εκτίμηση, αξιολόγηση και απομυθοποίηση των ορίων της εξουσίας που διεκδικούν, σφετερίζονται και εντέλει ασκούν τα μέσα μαζικής επικοινωνίας, καταδεικνύουν τον τρόπο λειτουργίας των Μ.Μ.Ε. ως μέσου επηρεασμού στις σύγχρονες κοινωνίες και ταυτόχρονα επιχειρούν να επιτύχουν την παραγωγή νέας κοινωνιοψυχολογικής γνώσης.
ISBN13: 978-960-98744-9-6
Πρωτότυπος Τίτλος: Psychologie sociale des medias
Συγγραφέας: Συλλογικό έργο
Εκδότης: Πεδίο
Χρονολογία Έκδοσης: Απρίλιος 2009
Σελίδες: 284
Εξώφυλλο: Μαλακό εξώφυλλο
Σχήμα: 24χ17
Διαθεσιμότητα: Κυκλοφορεί
Βάρος: 487 γραμμάρια
Είδος: Βιβλίο
Αρχική Γλώσσα: γαλλικά
Σειρά: Κοινωνική Ψυχολογία