Τι σημαίνει διδασκαλία της ιστορίας;

Γλώσσα, ιδέες και νοήματα Τύπος: Βιβλίο
Συγγραφέας:
Μεταφραστής: Λυκούργος, Αποστόλης
Υπεύθυνος Σειράς: Φιλάρετος, Θεόδωρος / Κόκκινος, Γιώργος, 1960- , καθηγητής Πανεπιστημίου Αιγαίου
Εκδόσεις: Μεταίχμιο
- Χρονολογία Έκδοσης: Απρίλιος 2004
- Σελίδες: 194
- ISBN-13: 978-960-375-501-2
- Διαθεσιμότητα: **Αποστέλλεται κατόπιν παραγγελίας σε 2-4 ημέρες και εφόσον υπάρχει στον εκδότη
αρχική τιμή: 17.24 € τιμή βιβλιοχώρας: 15.52  
-Πώς αντιλαμβάνονται οι μαθητές και οι μαθήτριες το παρελθόν; -Ποια είναι η σχέση μεταξύ του τρόπου με τον οποίο οι ιστορικοί συγκροτούν ερμηνείες του παρελθόντος και του τρόπου με τον οποίο μαθαίνουν την Ιστορία στα σχολεία οι μαθητές και οι μαθήτριες; Αυτό το βιβλίο συνδυάζει εξελίξεις που διατρέχουν ευρύ φάσμα επιστημονικών πεδίων: της ιστορικής επιστήμης, της μελέτης της γλώσσας και των ερευνών που αφορούν την παιδαγωγική επιστήμη και τη Διδακτική. Αυτές οι εξελίξεις αποτελούν θεμέλιο μιας διαφορετικής προσέγγισης της διδασκαλίας και της μάθησης της Ιστορίας στο σχολείο. Ο συγγραφέας αναλύει τέσσερις τρόπους προσέγγισης της ιστορικής μάθησης: Με την εξέταση των ιστορικών πηγών, με τη μελέτη της γλώσσας που χρησιμοποιούνταν κατά το παρελθόν, με την ιστορική αφήγηση και με τη φαντασία. Δίνει έμφαση στον τρόπο με τον οποίο οι μαθητές και οι ιστορικοί δομούν ο καθένας τη δική του ερμηνεία για το παρελθόν, και μελετά νέους τρόπους διαχείρισης της ιστορικής γνώσης στο σχολείο.
ISBN13: 978-960-375-501-2
Πρωτότυπος Τίτλος: What is history teaching? Language, ideas and meaning in learning about the past
Συγγραφέας: Husbands, Chris
Εκδότης: Μεταίχμιο
Χρονολογία Έκδοσης: Απρίλιος 2004
Σελίδες: 194
Εξώφυλλο: Μαλακό εξώφυλλο
Σχήμα: 24χ17
Διαθεσιμότητα: Κυκλοφορεί
Βάρος: 402 γραμμάρια
Είδος: Βιβλίο
Αρχική Γλώσσα: αγγλικά
Σειρά: Διδακτικές Προσεγγίσεις στο Μάθημα της Ιστορίας