Εκπαιδεύοντας αναγνώστες ιστορίας

Τύπος: Βιβλίο
Συγγραφέας:
Μεταφραστής: Σκόνδρας, Παναγιώτης
Επιμελητής: Κάββουρα, Θεοδώρα
Υπεύθυνος Σειράς: Κόκκινος, Γιώργος
Εκδόσεις: Μεταίχμιο
- Χρονολογία Έκδοσης: Οκτώβριος 2006
- Σελίδες: 170
- ISBN-13: 978-960-375-960-7
- Διαθεσιμότητα: **Αποστέλλεται κατόπιν παραγγελίας σε 2-4 ημέρες και εφόσον υπάρχει στον εκδότη
αρχική τιμή: 17.24 € τιμή βιβλιοχώρας: 15.52  
Πώς μπορούμε να οδηγήσουμε τα παιδιά στη μελέτη της ιστορίας; Ποια γνωστικά εργαλεία, ποιες δεξιότητες και ποια ενδιαφέροντα πρέπει να αποκτήσουν οι μαθητές για να προσεγγίσουν την ιστορική γνώση; Θέτοντας αυτά τα ερωτήματα ο Ivo Mattozzi αναζητά απαντήσεις στο επιστημολογικό πεδίο της ιστορίας, στο πεδίο των μηχανισμών πρόσληψης και στις πρακτικές διδασκαλίας που θα επηρεάσουν τις αντιλήψεις των μαθητών και θα τις ασκήσουν ώστε να γίνουν λειτουργικές για τη μελέτη της ιστορίας. Αντιστρέφει την απλοϊκή αντίληψη που υπαγορεύει να φέρουμε την ιστορία στα νοητικά μέτρα των παιδιών και προτείνει ως θεμελιώδη προϋπόθεση για την οικειοποίηση της ιστορικής γνώσης τη σταδιακή κατάκτηση των γνωστικών κατηγοριών (ευρετικών, δομικών, εννοιολογικών και ερμηνευτικών) που εμπλέκονται στην οικοδόμηση της ιστορικής γνώσης. Οι μελέτες του Ivo Mattozzi που περιλαμβάνονται στον παρόντα τόμο επιλέχθηκαν με σκοπό να προωθήσουν τη συζήτηση για τα ζητήματα που θέτει η ιστορική εκπαίδευση σήμερα και απευθύνονται στους εκπαιδευτικούς, στους φοιτητές και σε όλους όσοι ενδιαφέρονται για την ιστορία.
ISBN13: 978-960-375-960-7
Συγγραφέας: Mattozzi, Ivo
Εκδότης: Μεταίχμιο
Χρονολογία Έκδοσης: Οκτώβριος 2006
Σελίδες: 170
Εξώφυλλο: Μαλακό εξώφυλλο
Σχήμα: 24χ16
Διαθεσιμότητα: Κυκλοφορεί
Βάρος: 358 γραμμάρια
Είδος: Βιβλίο
Σειρά: Διδακτικές Προσεγγίσεις στο Μάθημα της Ιστορίας