e-Marketing επιχειρηματικές εφαρμογές του μάρκετινγκ στο διαδίκτυο
Τύπος: ΒιβλίοΣυγγραφέας: Fiore, Frank
Μεταφραστής: Κλάδη, Αγγελική
Εκδόσεις: Γκιούρδας Β.
- Χρονολογία Έκδοσης: 2001
- Σελίδες: 312
- ISBN-13: 978-960-387-091-3
- Διαθεσιμότητα: Έχει αποσυρθεί από την κυκλοφορία
αρχική τιμή:
Η νέα γενιά ηλεκτρονικού εμπορίου ξεκίνησε. Από τώρα και στο εξής, η πώληση οποιουδήποτε προϊόντος, οπουδήποτε, με οποιονδήποτε τρόπο, οποιαδήποτε στιγμή και σε οποιαδήποτε τιμή θα είναι το πρότυπο της επιχειρηματικής δραστηριοποίησης στο Internet. H εταιρεία σας πρέπει να ενημερωθεί για τους νέους κανόνες της αγοράς και να τους εφαρμόσει στη στρατηγική e-μάρκετινγκ που ακολουθείτε. Αυτό το βιβλίο θα σας βοηθήσει να καταλάβετε πώς να τοποθετήσετε, να τιμολογήσετε και να προωθήσετε την εταιρεία σας προς καταναλωτές online, μέσα στο συνεχώς μεταβαλλόμενο Internet.
ISBN13: | 978-960-387-091-3 |
Πρωτότυπος Τίτλος: | e-Marketing strategies |
Συγγραφέας: | Fiore, Frank |
Εκδότης: | Γκιούρδας Β. |
Χρονολογία Έκδοσης: | 2001 |
Σελίδες: | 312 |
Εξώφυλλο: | Μαλακό εξώφυλλο |
Σχήμα: | 24χ17 |
Διαθεσιμότητα: | Έχει αποσυρθεί από την κυκλοφορία |
Είδος: | Βιβλίο |
Αρχική Γλώσσα: | αγγλικά |