Απογειώστε την εξυπηρέτηση των πελατών σας
Τύπος: ΒιβλίοΣυγγραφέας: Anderson, Lauren / Doyle, Shawn
Μεταφραστής: Γεωργούλια, Κωνσταντίνα
Εκδόσεις: Κλειδάριθμος
- Χρονολογία Έκδοσης: Μαΐος 2016
- Σελίδες: 143
- ISBN-13: 978-960-461-704-3
- Διαθεσιμότητα: Εξαντλημένο
αρχική τιμή:
Η σωστή εξυπηρέτηση πελατών μπορεί να κάνει τη διαφορά ανάμεσα σε μια εταιρεία τελματωμένη στη μετριότητα και μια εταιρεία κερδοφόρα πέραν πάσης προσδοκίας. Σε αυτό το ευανάγνωστο και απολαυστικό βιβλίο ο Σον Ντόιλ και η Λόρεν Άντερσον -και οι δύο καταξιωμένοι σύμβουλοι επιχειρήσεων- σας παρέχουν πρακτικές συμβουλές μέσα από έντεκα αληθινές ιστορίες επιτυχίας.
Είτε είστε ιδιοκτήτης μιας μικρομεσαίας επιχείρησης, διευθυντής εξυπηρέτησης πελατών ή ένα απλό στέλεχος, αυτό το βιβλίο θα σας βοηθήσει να βελτιώσετε ραγδαία τις επιδόσεις σας ώστε:
- Να μετατρέψετε τους πελάτες σας στους φανατικότερους οπαδούς της επιχείρησής σας.
- Να μειώσετε τις δαπάνες μάρκετινγκ χωρίς να μειώσετε το πελατολόγιό σας, βελτιώνοντας ταυτόχρονα τη φήμη της εταιρείας σας.
- Να δημιουργήσετε ένα εργασιακό περιβάλλον στο οποίο όλοι οι εργαζόμενοι θα νιώθουν ενθουσιασμένοι και θα έχουν υψηλά κίνητρα.
Οπότε... τι περιμένετε; Απογειώστε την Εξυπηρέτηση των Πελατών σας σήμερα!
ISBN13: | 978-960-461-704-3 |
Συγγραφέας: | Doyle, Shawn |
Εκδότης: | Κλειδάριθμος |
Χρονολογία Έκδοσης: | Μαΐος 2016 |
Σελίδες: | 143 |
Εξώφυλλο: | Μαλακό εξώφυλλο |
Σχήμα: | 21x14 |
Διαθεσιμότητα: | Εξαντλημένο |
Είδος: | Βιβλίο |
Αρχική Γλώσσα: | αγγλικά |