Ψυχοκοινωνιολογία των μαζικών επικοινωνιών
Τύπος: ΒιβλίοΣυγγραφέας: Χρηστάκης, Νικόλας Λ.
Εκδόσεις: Gutenberg - Γιώργος & Κώστας Δαρδανός
- Χρονολογία Έκδοσης: Μάρτιος 2016
- Σελίδες: 288
- ISBN-13: 978-960-01-1722-6
- Διαθεσιμότητα: **Αποστέλλεται κατόπιν παραγγελίας σε 2-4 ημέρες και εφόσον υπάρχει στον εκδότη
αρχική τιμή:
Το βιβλίο αυτό αποτελεί μια πρωτότυπη προσπάθεια συστηματικής καταγραφής και, όπου κάτι τέτοιο είναι δυνατόν, συνάρθρωσης των διαφορετικών (και συχνά αποκλινουσών) ψυχοκοινωνικών προσεγγίσεων των μαζικών επικοινωνιών. Ιδιαίτερη έμφαση δίνεται στο κοινωνικό πρόσωπο, το οποίο μπορεί να ιδωθεί ως μέρος μιας μάζας, ως τμήμα ενός ακροατηρίου, ως μέλος μιας ομάδας, μιας παρέας ή μιας δυάδας. Αυτά συνεπάγονται διαφορετικά πράγματα για τον τρόπο που "σκέφτεται", "αισθάνεται" ή "αντιδρά", που συμμετέχει (σιωπηλά ή μη) στον μικρο- ή μακρο- κοινωνικό του περίγυρο και που τοποθετείται στον (εσωτερικό και εξωτερικό) κόσμο του. Η κοινωνική επικοινωνία (διαπροσωπική αλλά και διαμεσολαβημένη) είναι εντέλει ο ατομικός και κοινωνικός μας κόσμος, με τους γνωστικούς και τους κοινωνικούς του καταναγκασμούς ως προς τις νοηματοδοτήσεις του, τις (ρητές ή μη) αναπαραστάσεις και ιδεολογίας του, τις ("αθώες" και "δημιουργικές" ή μη) συμβολικές πρακτικές που τον συνθέτουν και τον διέπουν.
ISBN13: | 978-960-01-1722-6 |
Συγγραφέας: | Χρηστάκης, Νικόλας Λ. |
Εκδότης: | Gutenberg - Γιώργος & Κώστας Δαρδανός |
Χρονολογία Έκδοσης: | Μάρτιος 2016 |
Σελίδες: | 288 |
Εξώφυλλο: | Μαλακό εξώφυλλο |
Σχήμα: | 21χ14 |
Διαθεσιμότητα: | Κυκλοφορεί |
Είδος: | Βιβλίο |