Από την κρίση των ΜΜΕ στα sosial media

Ένα νέο μοντέλο κοινωνικής ευθύνης Τύπος: Βιβλίο
Συγγραφέας:
Εκδόσεις: Αιώρα
- Χρονολογία Έκδοσης: Νοέμβριος 2012
- Σελίδες: 240
- ISBN-13: 978-960-7872-92-0
- Διαθεσιμότητα: **Αποστέλλεται κατόπιν παραγγελίας σε 2-4 ημέρες και εφόσον υπάρχει στον εκδότη
αρχική τιμή: 15.92 € τιμή βιβλιοχώρας: 14.33  
Οι αλλαγές και οι προκλήσεις που έχουν επιφέρει οι νέες τεχνολογίες στο πεδίο των Μέσων και της επικοινωνίας είναι τεράστιες. Τα παραδοσιακά ΜΜΕ διέρχονται την σοβαρότερη ίσως κρίση της ιστορίας τους, τόσο σε ιδεολογικό, όσο και σε οικονομικό επίπεδο. Η γεφύρωση της οικονομικής και κοινωνικής διάστασης των ενημερωτικών οργανισμών, ο ρόλος του δημοσιογράφου και η ποιότητα της ενημέρωσης, παραμένουν ανοιχτά ζητήματα. Τα Μέσα βρίσκονται μπροστά σ' ένα δίλημμα: να αγνοήσουν τις εξελίξεις της εποχής και να παραμείνουν πυλωροί ενός περιεχομένου στο οποίο πλέον έχουν πρόσβαση όλοι ή να ανοίξουν τη συζήτηση για την υιοθέτηση ενός μοντέλου που βρίσκεται πιο κοντά στις κοινωνικές απαιτήσεις. Σήμερα, στην εποχή των δικτύων και των συνδέσμων, το νέο μοντέλο κοινωνικής ευθύνης για τα ΜΜΕ που προτείνουν τα social media μοιάζει εφικτό.
ISBN13: 978-960-7872-92-0
Συγγραφέας: Τσενέ, Λήδα
Εκδότης: Αιώρα
Χρονολογία Έκδοσης: Νοέμβριος 2012
Σελίδες: 240
Διαθεσιμότητα: Κυκλοφορεί
Είδος: Βιβλίο