Η λειτουργία του ολοήμερου δημοτικού σχολείου στη χώρα μας
Θεωρητική και εμπειρική προσέγγιση Τύπος: ΒιβλίοΣυγγραφέας: Δεμίρογλου, Παντελής A.
Υπεύθυνος Σειράς: Ταρατόρη - Τσαλκατίδου, Ελένη / Χατζηδήμου, Δημήτρης Χ.
Εκδόσεις: Κυριακίδη Αφοί
- Χρονολογία Έκδοσης: 2005
- Σελίδες: 252
- ISBN-13: 978-960-343-833-5
- Διαθεσιμότητα: **Αποστέλλεται κατόπιν παραγγελίας σε 2-4 ημέρες και εφόσον υπάρχει στον εκδότη
αρχική τιμή:
Το παρόν δημοσίευμα πραγματεύεται τη λειτουργία των Ολοήμερων Δημοτικών Σχολείων από θεωρητική και εμπειρική σκοπιά. Αποτελείται από την εισαγωγή και τα δύο κυρίως μέρη, θεωρητικό και εμπειρικό. Στο πρώτο μέρος, το θεωρητικό, τεκμηριώνεται η αναγκαιότητα της θεσμοθέτησης του Ολοήμερου Δημοτικού Σχολείου, παρουσιάζονται θέματα που αφορούν την ίδρυση, την οργάνωση και τη λειτουργία του θεσμού στη χώρα μας, παρατίθενται στοιχεία για την εφαρμογή του στην Ομοσπονδιακή Δημοκρατία της Γερμανίας και καταγράφονται προβλήματα και δυσκολίες εφαρμογής του Ολοήμερου Δημοτικού Σχολείου στη χώρα μας. Στο δεύτερο μέρος, το εμπειρικό, εκτίθενται τα δεδομένα της έρευνας, καθώς και τα πορίσματά της. Τα πορίσματά της μπορούν να φανούν χρήσιμα στον εκπαιδευτικό κόσμο, καθώς και στους ιθύνοντες της εκπαιδευτικής πολιτικής.
ISBN13: | 978-960-343-833-5 |
Συγγραφέας: | Δεμίρογλου, Παντελής A. |
Εκδότης: | Κυριακίδη Αφοί |
Χρονολογία Έκδοσης: | 2005 |
Σελίδες: | 252 |
Εξώφυλλο: | Μαλακό εξώφυλλο |
Σχήμα: | 23χ15 |
Διαθεσιμότητα: | Κυκλοφορεί |
Βάρος: | 462 γραμμάρια |
Είδος: | Βιβλίο |
Σειρά: | Καινοτομίες στην Εκπαίδευση |