Διαθεματικές προσεγγίσεις της γνώσης στο ελληνικό σχολείο
Τύπος: ΒιβλίοΣυγγραφέας: Γαβαλάς, Δημήτρης / Βλαχάκης, Γιώργος Ν. / Αγγελάκος, Κώστας
Επιμελητής: Αγγελάκος, Κώστας
Εκδόσεις: Μεταίχμιο
- Χρονολογία Έκδοσης: Νοέμβριος 2003
- Σελίδες: 176
- ISBN-13: 978-960-375-604-0
- Διαθεσιμότητα: **Αποστέλλεται κατόπιν παραγγελίας σε 2-4 ημέρες και εφόσον υπάρχει στον εκδότη
αρχική τιμή:
Με την παρούσα έκδοση επιδιώκεται, ύστερα από μια σαφή παρουσίαση του όρου και του πλαισίου αναφοράς της διαθεματικότητας, να καταδειχτεί μέσα από εργασίες εκπαιδευτικών της πράξης και στελεχών της εκπαίδευσης (διάφορων ειδικοτήτων) ότι η διαθεματική προσέγγιση της γνώσης, κυρίως με τη μορφή των σχεδίων εργασίας (projects):
-Αποτελεί αντικείμενο προβληματισμού και εφαρμογής εδώ και αρκετά χρόνια στη χώρα μας από πολλούς ευαισθητοποιημένους επιστήμονες και εκπαιδευτικούς·
-Εμπεριέχει στοιχεία, όπως η διερευνητική μάθηση και η διεπιστημονική προσέγγιση καθώς και η συνεργασία μεταξύ εκπαιδευτικών διαφορετικών ειδικοτήτων, τα οποία μπορούν να συμβάλουν στη βελτίωση του πλαισίου διδασκαλίας και μάθησης στο σχολείο·
-Προϋποθέτει, όμως, μια σειρά ευρύτερων δομικών αλλαγών στο εκπαιδευτικό σύστημα (σε υποδομές, ωρολόγια και αναλυτικά προγράμματα, διδακτικό υλικό, επιμόρφωση εκπαιδευτικών, αξιολόγηση εκπαιδευτικού έργου κ.λπ.).
ISBN13: | 978-960-375-604-0 |
Συγγραφέας: | Αγγελάκος, Κώστας |
Εκδότης: | Μεταίχμιο |
Χρονολογία Έκδοσης: | Νοέμβριος 2003 |
Σελίδες: | 176 |
Εξώφυλλο: | Μαλακό εξώφυλλο |
Σχήμα: | 24χ17 |
Διαθεσιμότητα: | Κυκλοφορεί |
Βάρος: | 378 γραμμάρια |
Είδος: | Βιβλίο |
Σειρά: | Επιστήμες |