Αποτελεσματική διαχείριση της συμπεριφοράς στη σχολική τάξη
Τύπος: ΒιβλίοΣυγγραφέας: Hulac, David M. / Briesch, Amy M.
Επιμελητής: Διδασκάλου, Ελένη
Εκδόσεις: Πεδίο
- Χρονολογία Έκδοσης: Μάρτιος 2021
- Σελίδες: 288
- ISBN-13: 978-960-635-266-9
- Διαθεσιμότητα: **Αποστέλλεται κατόπιν παραγγελίας σε 2-4 ημέρες και εφόσον υπάρχει στον εκδότη
αρχική τιμή:
Παρόλο που η διαχείριση της συµπεριφοράς στην τάξη είναι καθοριστικής σηµασίας για µια επιτυχηµένη διδασκαλία, πολλοί εκπαιδευτικοί πρωτοβάθµιας και δευτεροβάθµιας εκπαίδευσης έρχονται αντιµέτωποι µε ποικίλα προβλήµατα στον συγκεκριµένο τοµέα. Αυτός ο απαραίτητος οδηγός µετατρέπει τα πιο αξιόπιστα επιστηµονικά δεδοµένα για τη διαχείριση της συµπεριφοράς στην τάξη σε εύκολα εφαρµόσιµες στρατηγικές, τις οποίες οι εκπαιδευτικοί µπορούν να χρησιµοποιήσουν για να προάγουν ένα παραγωγικό και ασφαλές περιβάλλον µάθησης. Τα κεφάλαια περιγράφουν επιστηµονικά τεκµηριωµένες κατευθυντήριες γραµµές για την εφαρµογή στρατηγικών πρόληψης σε επίπεδο τάξης, συστηµάτων ανταλλάξιµων αµοιβών, οµαδικών ενισχύσεων και παρεµβάσεων αυτοδιαχείρισης της συµπεριφοράς. Παρουσιάζονται διαδικασίες για την αξιολόγηση της αποτελεσµατικότητας των παρεµβάσεων, καθώς και για την εξατοµίκευσή τους, ενώ στα εργαλεία του βιβλίου οι αναγνώστες θα βρουν επίσης 9 φόρµες και 21 σύντοµες «Κάρτες Καθοδήγησης», που αναλύουν τα βασικά βήµατα κάθε στρατηγικής.
ISBN13: | 978-960-635-266-9 |
Συγγραφέας: | Hulac, David M. |
Εκδότης: | Πεδίο |
Χρονολογία Έκδοσης: | Μάρτιος 2021 |
Σελίδες: | 288 |
Εξώφυλλο: | Μαλακό εξώφυλλο |
Σχήμα: | 29x21 |
Διαθεσιμότητα: | Κυκλοφορεί |
Είδος: | Βιβλίο |