Βελτιώνοντας την αποτελεσματικότητα του σχολείου
Από τη θεωρία και την έρευνα στην εκπαιδευτική πράξη Τύπος: ΒιβλίοΣυγγραφέας: Λιακοπούλου, Μαρία
Εκδόσεις: Gutenberg - Γιώργος & Κώστας Δαρδανός
- Χρονολογία Έκδοσης: Μαΐος 2020
- Σελίδες: 283
- ISBN-13: 978-960-01-2111-7
- Διαθεσιμότητα: **Αποστέλλεται κατόπιν παραγγελίας σε 2-4 ημέρες και εφόσον υπάρχει στον εκδότη
αρχική τιμή:
Tο αίτημα για αποτελεσματικότητα του σχολείου είναι συνυφασμένο με τη λειτουργία του ως θεσμού. Όμως ποιο είναι το αποτελεσματικό σχολείο; Με ποια κριτήρια μπορούμε να αποτιμήσουμε την αποτελεσματικότητα ενός σχολείου; Γιατί κάποια σχολεία "τα καταφέρνουν" καλύτερα από άλλα; Σε ποιο βαθμό το προφίλ των μαθητών καθορίζει τις ακαδημαϊκές τους επιδόσεις; Σε ποιο βαθμό οι πρακτικές διδασκαλίας, αγωγής και διοίκησης επιδρούν στα επιτεύγματα των μαθητών; Γύρω από τα ερωτήματα αυτά αναπτύσσεται ο προβληματισμός του ανά χείρας βιβλίου και η έρευνα η οποία παρουσιάζεται. Στόχοι είναι η οριοθέτηση της έννοιας "αποτελεσματικότητα του εκπαιδευτικού έργου", η περιγραφή των παραγόντων -και των μεταξύ τους αλληλεπιδράσεων- που μπορούν να συμβάλλουν στη βελτίωση της αποτελεσματικότητας μιας σχολικής μονάδας, η παρουσίαση πρακτικών βελτίωσης της αποτελεσματικότητας του εκπαιδευτικού έργου.
ISBN13: | 978-960-01-2111-7 |
Συγγραφέας: | Λιακοπούλου, Μαρία |
Εκδότης: | Gutenberg - Γιώργος & Κώστας Δαρδανός |
Χρονολογία Έκδοσης: | Μαΐος 2020 |
Σελίδες: | 283 |
Εξώφυλλο: | Μαλακό εξώφυλλο |
Σχήμα: | 24χ17 |
Διαθεσιμότητα: | Κυκλοφορεί |
Είδος: | Βιβλίο |