Μετάβαση και συνέχεια στην εκπαίδευση
Θεωρητικές και ερευνητικές προσεγγίσεις Τύπος: ΒιβλίοΕκδόσεις: Δίσιγμα
- Χρονολογία Έκδοσης: Απρίλιος 2014
- Σελίδες: 569
- ISBN-13: 978-960-9495-37-0
- Διαθεσιμότητα: **Αποστέλλεται κατόπιν παραγγελίας σε 2-4 ημέρες και εφόσον υπάρχει στον εκδότη
αρχική τιμή:
Η εμπειρία μετάβασης ενός παιδιού από τη μια εκπαιδευτική βαθμίδα στην άλλη δεν είναι μόνο μια διαδικασία μάθησης γνώσεων, στάσεων, δεξιοτήτων. Είναι πολύ περισσότερο μια διαδικασία αλλαγής (μεταμόρφωσης) του παιδιού, δόμησης της ταυτότητας και κατασκευής νοήματος. Εν μέσω προκλήσεων, προσδοκιών, αναγκών και αναψυχής. Αρκεί όμως η ατομική προσπάθεια του παιδιού/του νέου προκειμένου να καταφέρει να βιώσει ομαλές μεταβάσεις κατά τη διάρκεια της εκπαιδευτικής του πορείας; Ποιοι εμπλέκονται στη μετάβαση και ποιος είναι ο ρόλος του; Με ποιο τρόπο θα διασφαλίσουν τη συνέχεια στη ζωή και εκπαίδευση των παιδιών και των νέων; Τι είδους αλλαγές συμβαίνουν στα παιδιά κατά τη διάρκεια της μετάβασής τους από τη μια εκπαιδευτική βαθμίδα στην άλλη; Ποιοι παράγοντες επηρεάζουν αυτέ τις αλλαγές; Ποιο είναι το τίμημα των μεταβάσεων για τα παιδιά με ειδικές ανάγκες και για τα παιδιά που προέρχονται από κοινωνικά ευάλωτες ομάδες; Τι μας δείχνουν οι εμπειρίες από τις άλλες χώρες;
ISBN13: | 978-960-9495-37-0 |
Εκδότης: | Δίσιγμα |
Χρονολογία Έκδοσης: | Απρίλιος 2014 |
Σελίδες: | 569 |
Εξώφυλλο: | Σκληρό εξώφυλλο |
Σχήμα: | 29χ21 |
Διαθεσιμότητα: | Κυκλοφορεί |
Βάρος: | 1807 γραμμάρια |
Είδος: | Βιβλίο |