Τα κίνητρα στην εκπαίδευση
Τύπος: ΒιβλίοΣυγγραφέας: Meece, Judith / Pintrich, Paul R., 1953-2003 / Schunk, Dale H. / Συλλογικό έργο,
Μεταφραστής: Κουλεντιανού, Μαργαρίτα
Επιμελητής: Πνευματικός, Δημήτρης / Μακρής, Νίκος
Υπεύθυνος Σειράς: Βοσνιάδου, Στέλλα
Εκδόσεις: Gutenberg - Γιώργος & Κώστας Δαρδανός
- Χρονολογία Έκδοσης: Νοέμβριος 2010
- Σελίδες: 839
- ISBN-13: 978-960-01-1381-5
- Διαθεσιμότητα: **Αποστέλλεται κατόπιν παραγγελίας σε 2-4 ημέρες και εφόσον υπάρχει στον εκδότη
αρχική τιμή:
Ο ρόλος των κινήτρων στη μάθηση είναι σημαντικός. Τα κίνητρα μπορούν να επηρεάσουν τι, πότε και πώς μαθαίνουμε. Οι μαθητές που κινητοποιούνται προς τη μάθηση ενός διδακτικού αντικειμένου τείνουν να εμπλέκονται σε δραστηριότητες που πιστεύουν ότι θα τους βοηθήσουν, όπως να προσέχουν την ώρα της διδασκαλίας, να οργανώνουν νοητικά και να επαναλαμβάνουν το υλικό που πρέπει να μάθουν, να κρατούν σημειώσεις προκειμένου να διευκολύνουν την περαιτέρω μελέτη τους, να ελέγχουν το επίπεδο κατανόησής τους και να ζητούν βοήθεια όταν δεν κατανοούν το υλικό. Όλες αυτές οι δραστηριότητες βελτιώνουν τη μάθηση.
Αντίθετα, οι μαθητές που δεν κινητοποιούνται προς τη μάθηση, τείνουν να μην προσπαθούν συστηματικά προς την κατεύθυνση αυτή. Μπορεί να μην προσέχουν κατά τη διάρκεια του μαθήματος και να μην οργανώνουν ή να μην επαναλαμβάνουν το υλικό τους. Μπορεί να μη κρατούν σημειώσεις συστηματικά, ή και, καθόλου. Μπορεί να μην ελέγχουν το επίπεδο κατανόησής τους ή να μη ζητούν βοήθεια όταν δεν αντιλαμβάνονται ό,τι διδάσκονται. Δεν υπάρχει αμφιβολία ότι σε αυτές τις περιπτώσεις η μάθηση είναι ελλιπής.
ISBN13: | 978-960-01-1381-5 |
Πρωτότυπος Τίτλος: | Motivation in Education: Theory, Research and Applications |
Συγγραφέας: | Συλλογικό έργο |
Εκδότης: | Gutenberg - Γιώργος & Κώστας Δαρδανός |
Χρονολογία Έκδοσης: | Νοέμβριος 2010 |
Σελίδες: | 839 |
Εξώφυλλο: | Μαλακό εξώφυλλο |
Σχήμα: | 24χ17 |
Διαθεσιμότητα: | Κυκλοφορεί |
Βάρος: | 1371 γραμμάρια |
Είδος: | Βιβλίο |
Αρχική Γλώσσα: | αγγλικά |
Σειρά: | Ψυχολογία |