Μάθηση βασισμένη στο ψηφιακό παιχνίδι

Αρχές, δυνατότητες και παραδείγματα εφαρμογής στην εκπαίδευση και την κατάρτιση Τύπος: Βιβλίο
Συγγραφέας:
Μεταφραστής: Παπασταύρου, Κέλλυ / Παπασταύρου, Νίκη
Επιμελητής: Μεϊμάρης, Μιχάλης Γ.
Υπεύθυνος Σειράς: Μεϊμάρης, Μιχάλης Γ.
Εκδόσεις: Μεταίχμιο
- Χρονολογία Έκδοσης: Μάρτιος 2009
- Σελίδες: 584
- ISBN-13: 978-960-455-534-5
- Διαθεσιμότητα: **Αποστέλλεται κατόπιν παραγγελίας σε 2-4 ημέρες και εφόσον υπάρχει στον εκδότη
αρχική τιμή: 40.76 € τιμή βιβλιοχώρας: 36.68  
Στο βιβλίο αυτό ο Marc Prensky εξηγεί γιατί οι σημερινοί εκπαιδευόμενοι έχουν αλλάξει και, επομένως, αναζητούν μια διαφορετική προσέγγιση στη γνώση, γιατί και πώς η διασκέδαση θα αποτελέσει αναπόσπαστο κομμάτι της μάθησης και κατάρτισης και πώς η μάθηση που βασίζεται στο ψηφιακό παιχνίδι θα ενσωματώσει μια εντυπωσιακή ποικιλία αντικειμένων και προτιμήσεων των εκπαιδευομένων. Παρότι ο συγγραφέας απευθύνεται κυρίως σε άτομα που ασχολούνται με την επαγγελματική, τεχνική ή στρατιωτική εκπαίδευση, το φαινόμενο της μάθησης που βασίζεται στη χρήση ψηφιακού παιχνιδιού τελικά θα επηρεάσει ένα πολύ ευρύτερο κοινό στους τομείς της εκπαίδευσης και της ψυχαγωγίας. Το καινοτόμο αυτό βιβλίο προσφέρει πλήθος παραδείγματα και πληροφορίες που μπορούν να καλύψουν τις ανάγκες τόσο των εκπαιδευτών όσο και των εργοδοτών. Ένα βιβλίο που αφορά όλους όσοι δραστηριοποιούνται στον χώρο της εκπαίδευσης και των επιχειρήσεων.
ISBN13: 978-960-455-534-5
Πρωτότυπος Τίτλος: Digital Game-Based Learning
Συγγραφέας: Prensky, Marc
Εκδότης: Μεταίχμιο
Χρονολογία Έκδοσης: Μάρτιος 2009
Σελίδες: 584
Εξώφυλλο: Μαλακό εξώφυλλο
Σχήμα: 24χ17
Διαθεσιμότητα: Κυκλοφορεί
Βάρος: 968 γραμμάρια
Είδος: Βιβλίο
Αρχική Γλώσσα: αγγλικά
Σειρά: Επικοινωνία και Τεχνολογία