Βιοπαιδαγωγική: Διαθεματικότητα – αξιολόγηση
Τύπος: ΒιβλίοΣυγγραφέας: Καρατζιά - Σταυλιώτη, Ελένη / Αλαχιώτης, Σταμάτης Ν.
Εκδόσεις: Πεδίο
- Χρονολογία Έκδοσης: Οκτώβριος 2021
- Σελίδες: 496
- ISBN-13: 978-960-635-367-3
- Διαθεσιμότητα: **Αποστέλλεται κατόπιν παραγγελίας σε 2-4 ημέρες και εφόσον υπάρχει στον εκδότη
αρχική τιμή:
«Το παιδί είναι σπίρτο να το ανάψεις», υποστήριζε ο Πλούταρχος. Σήμερα η επιστημονική πρόοδος στο πεδίο της Βιολογίας της μάθησης και του εγκεφάλου ερμηνεύει ικανοποιητικά το πώς μαθαίνει το παιδί, ο άνθρωπος γενικότερα.
Στο πλαίσιο αυτό, κυρίαρχη θέση έχει η διαθεματική προσφορά και κατάκτηση της γνώσης· μια θεώρηση που ενισχύεται ακόμα περισσότερο από τη νέα θεωρία μάθησης, τον βιοπαιδαγωγισμό, που συμβάλλει στη διαμόρφωση του πεδίου της Βιοπαιδαγωγικής.
Η βιοπαιδαγωγική και διαθεματική προσέγγιση της γνώσης, καθώς και η αντίστοιχη αξιολογική διεργασία για την πρόοδο του μαθητή διατρέχουν το βιβλίο αυτό· εξετάζονται επίσης κλασικά στοιχεία της αποτελεσματικής μάθησης και παιδείας, τα οποία συνδέονται με σύγχρονες παιδαγωγικο-εκπαιδευτικές γνώσεις.
Πρωταρχικό μέλημα του βιβλίου αποτελεί η συγκρότηση ενός παιδαγωγικο-εκπαιδευτικού πλαισίου αποτελεσματικής μάθησης με κυρίαρχο στόχο το πολύπλευρο παιδαγωγικό όφελος του μαθητή και την ελεύθερη διαμόρφωση του κοσμοειδώλου του στην πολύπλοκη κοινωνική πραγματικότητα.
ISBN13: | 978-960-635-367-3 |
Συγγραφέας: | Αλαχιώτης, Σταμάτης Ν. |
Εκδότης: | Πεδίο |
Χρονολογία Έκδοσης: | Οκτώβριος 2021 |
Σελίδες: | 496 |
Εξώφυλλο: | Μαλακό εξώφυλλο |
Σχήμα: | 24x17 |
Διαθεσιμότητα: | Κυκλοφορεί |
Είδος: | Βιβλίο |
Αρχική Γλώσσα: | ελληνικά |