Πώς το παιδί αντιλαμβάνεται τον κόσμο
Μέθοδοι διδασκαλίας σε αρμονία με τους τρόπους σκέψης του παιδιού Τύπος: ΒιβλίοΣυγγραφέας: Gardner, Howard
Μεταφραστής: Βεργιοπούλου, Αθηνά
Επιμελητής: Πανταζής, Σπύρος Χ. / Κουτσουβάνου, Ευγενία
Εκδόσεις: Ατραπός
- Χρονολογία Έκδοσης: 2006
- Σελίδες: 399
- ISBN-13: 978-960-6622-76-2
- Διαθεσιμότητα: Έχει αποσυρθεί από την κυκλοφορία
αρχική τιμή:
Δέκα χρόνια μετά από την αρχική του έκδοση, η απάντηση του Howard Gardner σε αυτό το επίμαχο ερώτημα -φυσική συνέχεια του φημισμένου του βιβλίου "Frames of Mind"- παραμένει επίκαιρη και ουσιώδης. Συνδυάζοντας τη γνωστική επιστήμη με το εκπαιδευτικό πρόγραμμα, ο Gardner δείχνει με πόσο εσφαλμένο τρόπο συνδυάζουμε τη νόηση και τους έμφυτους τρόπους μάθησης με την τρέχουσα εκπαιδευτική ύλη, τις πρακτικές και τους θεσμούς και χρησιμοποιεί όλα τα μέσα για να μας πείσει να αναδιοργανώσουμε τα σχολεία.
ISBN13: | 978-960-6622-76-2 |
Συγγραφέας: | Gardner, Howard |
Εκδότης: | Ατραπός |
Χρονολογία Έκδοσης: | 2006 |
Σελίδες: | 399 |
Εξώφυλλο: | Μαλακό εξώφυλλο |
Σχήμα: | 23χ15 |
Διαθεσιμότητα: | Έχει αποσυρθεί από την κυκλοφορία |
Βάρος: | 648 γραμμάρια |
Είδος: | Βιβλίο |
Αρχική Γλώσσα: | αγγλικά |