Εταιρική επικοινωνία
Οδηγός θεωρίας και πρακτικής Τύπος: ΒιβλίοΣυγγραφέας: Cornelissen, Joep
Μεταφραστής: Μώτου, Αναστασία / Μερτζάνη, Μαρία
Επιμελητής: Ευαγγελάτος, Ανδρέας
Εκδόσεις: Δίαυλος
- Χρονολογία Έκδοσης: Δεκέμβριος 2016
- Σελίδες: 360
- ISBN-13: 978-960-531-354-8
- Διαθεσιμότητα: Εξαντλημένο
αρχική τιμή:
Το βιβλίο καλύπτει όλες τις σύγχρονες πτυχές της Εταιρικής Επικοινωνίας: Ενδιαφερόμενα μέρη, σχέσεις με τα ΜΜΕ, επικοινωνία με τους εργαζόμενους, διαχείριση θεμάτων, διαχείριση κρίσεων, κοινωνικά δίκτυα, σχέσεις με την κοινότητα, Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη, εταιρική ταυτότητα, εταιρική φήμη κ.ά. Η τέταρτη αναθεωρημένη και ενημερωμένη έκδοση περιλαμβάνει: - Ένα νέο κεφάλαιο σχετικά με τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης παράλληλα με ευρύτερη κάλυψη των νέων μέσων στα υπάρχοντα κεφάλαια. - Νέο ενημερωμένο υλικό σχετικά με τα πρότυπα της Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης, τη διακρατική διακυβέρνηση και την εταιρική υπηκοότητα. - Μεγαλύτερη εστίαση στις σχέσεις με τα μέσα ενημέρωσης, την εσωτερική επικοινωνία, την ηγετική επικοινωνία και την επικοινωνιακή διαχείριση της αλλαγής. - Νέες ολοκληρωμένες και σύντομες διεθνείς μελέτες περίπτωσης. Η Εταιρική Επικοινωνία αποτελεί απαραίτητο ανάγνωσμα για τους φοιτητές στους τομείς της Εταιρικής Επικοινωνίας, Οργανωσιακής Επικοινωνίας, Δημοσίων Σχέσεων και Επικοινωνιακού Μάρκετινγκ, και μια ανεκτίμητη πηγή στοχασμού για τους επαγγελματίες. Ο Joep Cornelissen είναι καθηγητής Εταιρικής Επικοινωνίας, στο Πανεπιστήμιο VU του 'Aμστερνταμ.
ISBN13: | 978-960-531-354-8 |
Πρωτότυπος Τίτλος: | Corporate Communication: A Guide to Theory and Practice |
Συγγραφέας: | Cornelissen, Joep |
Εκδότης: | Δίαυλος |
Χρονολογία Έκδοσης: | Δεκέμβριος 2016 |
Σελίδες: | 360 |
Εξώφυλλο: | Μαλακό εξώφυλλο |
Σχήμα: | 24χ17 |
Διαθεσιμότητα: | Εξαντλημένο |
Βάρος: | 613 γραμμάρια |
Είδος: | Βιβλίο |
Αρχική Γλώσσα: | αγγλικά |