Μπορείτε να αλλάξετε τη γνώμη των άλλων και τη δική σας

Τύπος: Βιβλίο
Συγγραφέας:
Μεταφραστής: Γιαταγάνας, Ξενοφών Α.
Εκδόσεις: Κριτική
- Χρονολογία Έκδοσης: Νοέμβριος 2006
- Σελίδες: 289
- ISBN-13: 978-960-218-468-4
- Διαθεσιμότητα: **Αποστέλλεται κατόπιν παραγγελίας σε 2-4 ημέρες και εφόσον υπάρχει στον εκδότη
αρχική τιμή: 25.88 € τιμή βιβλιοχώρας: 23.29  
Σκεφτείτε την τελευταία φορά που προσπαθήσατε να αλλάξετε τη γνώμη κάποιου για κάτι σημαντικό: ενός ψηφοφόρου για τις πολιτικές του πεποιθήσεις, ενός καταναλωτή για τις προτιμήσεις του, ενός μαθητή για τη σχολική εργασία. Πιθανό να μην πετύχατε να αλλάξετε τις απόψεις των ατόμων αυτών. Γιατί η αλλαγή γνώμης παραμένει ακόμη κάτι μυστηριώδες; Γιατί οι άνθρωποι ακολουθούν έναν συγκεκριμένο τρόπο σκέψης; Και τι χρειάζεται για να αλλάξουν την οπτική τους; Σ' αυτό το εικονοκλαστικό βιβλίο, ο Howard Gardner, παγκοσμίου φήμης ψυχολόγος του Χάρβαρντ, διατυπώνει πρωτότυπες απόψεις για το γοητευτικό αυτό αίνιγμα - απόψεις που μπορούν να αλλάξουν τον τρόπο με τον οποίο αναμετωπίζουμε τους άλλους στη δουλειά, στο σπίτι, σε κάθε δραστηριότητα. Ο Gardner, του οποίου τα έργα τα τελευταία τριάντα χρόνια άλλαξαν ριζικά τις κρατούσες αντιλήψεις περί ευφυΐας, περί δημιουργικότητας, περί ηγεσίας, υποστηρίζει τώρα πως είναι εσφαλμένη η παραδοσιακή αντίληψη ότι αλλάζει κανείς γνώμη ξαφνικά και αποδεικνύει ότι πρόκειται για σταδιακή διαδικασία. Ο συγγραφέας διακρίνει επτά "εργαλεία" που βοηθούν τη διαδικασία αλλαγής γνώμης, όπως η λογική, η έρευνα, τα γεγονότα, οι αντιστάσεις κ.ά. και δείχνει πώς οι άνθρωποι μπορούν να τα χρησιμοποιήσουν προκειμένου να επιτύχουν σημαντικές αλλαγές στη συμπεριφορά τους και την οπτική τους.
ISBN13: 978-960-218-468-4
Πρωτότυπος Τίτλος: Changing Minds: The Art and Science of Changing Our Own and Other People's Minds
Συγγραφέας: Gardner, Howard
Εκδότης: Κριτική
Χρονολογία Έκδοσης: Νοέμβριος 2006
Σελίδες: 289
Εξώφυλλο: Μαλακό εξώφυλλο
Σχήμα: 24χ17
Διαθεσιμότητα: Κυκλοφορεί
Βάρος: 507 γραμμάρια
Είδος: Βιβλίο
Αρχική Γλώσσα: αγγλικά
Σειρά: Business / Management