Διαφήμιση και επικοινωνία
Η κατανάλωση στην εποχή των μέσων επικοινωνίας Τύπος: ΒιβλίοΣυγγραφέας: Botterill, Jacqueline / Jhally, Sut / Kline, Stephen / Leiss, William / Συλλογικό έργο,
Μεταφραστής: Μεταξά, Κάτια
Υπεύθυνος Σειράς: Παπαθανασόπουλος, Στέλιος
Εκδόσεις: Εκδόσεις Καστανιώτη
- Χρονολογία Έκδοσης: Μάρτιος 2008
- Σελίδες: 793
- ISBN-13: 978-960-03-4670-1
- Διαθεσιμότητα: **Αποστέλλεται κατόπιν παραγγελίας σε 2-4 ημέρες και εφόσον υπάρχει στον εκδότη
αρχική τιμή:
Το βιβλίο αυτό αποτελεί μια μικρή εγκυκλοπαίδεια για το ρόλο, την πορεία και τη λειτουργία της διαφήμισης στη σύγχρονη κοινωνία. Η τρίτη, διεθνής, επικαιροποιημένη έκδοση αυτού του
κλασικού πλέον έργου καταγράφει το ρόλο, τον αντίκτυπο και τη λειτουργία της διαφήμισης σε τρεις σημαντικές κοινωνικές διαστάσεις: στη βιομηχανία των νέων προϊόντων, στον πολιτισμό και στα μέσα μαζικής επικοινωνίας.
Η παρούσα έκδοση συμπεριλαμβάνει:
- Ανάλυση των νέων ζητημάτων όπως η παγκοσμιοποίηση και το Διαδίκτυο
- Νέες περιπτώσεις και παραδείγματα στις σύγχρονες στρατηγικές της διαφήμισης
- Νέες τάσεις στον κλάδο της διαφήμισης
- Αναλύσεις στρατηγικής διαφημιστικής επικοινωνίας
- Ανίχνευση και εστίαση στις νέες ανάγκες του καταναλωτικού κοινού
- Αναλύσεις περιεχομένου
- Πορεία και εξέλιξη της διαφήμισης διεθνώς.
ISBN13: | 978-960-03-4670-1 |
Πρωτότυπος Τίτλος: | Social Communication in Advertising |
Συγγραφέας: | Συλλογικό έργο |
Εκδότης: | Εκδόσεις Καστανιώτη |
Χρονολογία Έκδοσης: | Μάρτιος 2008 |
Σελίδες: | 793 |
Εξώφυλλο: | Μαλακό εξώφυλλο |
Σχήμα: | 24χ17 |
Διαθεσιμότητα: | Κυκλοφορεί |
Βάρος: | 1417 γραμμάρια |
Είδος: | Βιβλίο |
Αρχική Γλώσσα: | αγγλικά |
Σειρά: | Επικοινωνία και Κοινωνία |