Διαφήμιση και επικοινωνία

Η κατανάλωση στην εποχή των μέσων επικοινωνίας Τύπος: Βιβλίο
Συγγραφέας: / / / /
Μεταφραστής: Μεταξά, Κάτια
Υπεύθυνος Σειράς: Παπαθανασόπουλος, Στέλιος
Εκδόσεις: Εκδόσεις Καστανιώτη
- Χρονολογία Έκδοσης: Μάρτιος 2008
- Σελίδες: 793
- ISBN-13: 978-960-03-4670-1
- Διαθεσιμότητα: **Αποστέλλεται κατόπιν παραγγελίας σε 2-4 ημέρες και εφόσον υπάρχει στον εκδότη
αρχική τιμή: 53.00 € τιμή βιβλιοχώρας: 47.70  
Το βιβλίο αυτό αποτελεί μια μικρή εγκυκλοπαίδεια για το ρόλο, την πορεία και τη λειτουργία της διαφήμισης στη σύγχρονη κοινωνία. Η τρίτη, διεθνής, επικαιροποιημένη έκδοση αυτού του κλασικού πλέον έργου καταγράφει το ρόλο, τον αντίκτυπο και τη λειτουργία της διαφήμισης σε τρεις σημαντικές κοινωνικές διαστάσεις: στη βιομηχανία των νέων προϊόντων, στον πολιτισμό και στα μέσα μαζικής επικοινωνίας. Η παρούσα έκδοση συμπεριλαμβάνει: - Ανάλυση των νέων ζητημάτων όπως η παγκοσμιοποίηση και το Διαδίκτυο - Νέες περιπτώσεις και παραδείγματα στις σύγχρονες στρατηγικές της διαφήμισης - Νέες τάσεις στον κλάδο της διαφήμισης - Αναλύσεις στρατηγικής διαφημιστικής επικοινωνίας - Ανίχνευση και εστίαση στις νέες ανάγκες του καταναλωτικού κοινού - Αναλύσεις περιεχομένου - Πορεία και εξέλιξη της διαφήμισης διεθνώς.
ISBN13: 978-960-03-4670-1
Πρωτότυπος Τίτλος: Social Communication in Advertising
Συγγραφέας: Συλλογικό έργο
Εκδότης: Εκδόσεις Καστανιώτη
Χρονολογία Έκδοσης: Μάρτιος 2008
Σελίδες: 793
Εξώφυλλο: Μαλακό εξώφυλλο
Σχήμα: 24χ17
Διαθεσιμότητα: Κυκλοφορεί
Βάρος: 1417 γραμμάρια
Είδος: Βιβλίο
Αρχική Γλώσσα: αγγλικά
Σειρά: Επικοινωνία και Κοινωνία