Διαφήμιση και προώθηση
Τύπος: ΒιβλίοΣυγγραφέας: Belch, Michael A. / Belch, George E.
Μεταφραστής: Θωμαΐδης, Αναστάσιος Ε.
Επιμελητής: Τσόγκας, Μάρκος
Εκδόσεις: Τζιόλα
- Χρονολογία Έκδοσης: Απρίλιος 2022
- Σελίδες: 912
- ISBN-13: 978-960-418-941-0
- Διαθεσιμότητα: **Αποστέλλεται κατόπιν παραγγελίας σε 2-4 ημέρες και εφόσον υπάρχει στον εκδότη
αρχική τιμή:
Περιέχει: Πρόλογος - Εισαγωγή στις Ολοκληρωμένες Επικοινωνίες Μάρκετινγκ - O Ρόλος των ΟΕΜ στη Διαδικασία του Μάρκετινγκ - Η Οργάνωση για τη Διαφήμιση και την Προώθηση: Ο Ρόλος των Διαφημιστικών Εταιρειών και Άλλων Οργανισμών Επικοινωνίας Μάρκετινκ - Απόψεις της Συμπεριφοράς του Καταναλωτή - Η Διαδικασία της Επικοινωνίας - Οι Συντελεστές Πηγής, Μηνύματος και Διαύλου - Ο Καθορισμός Αντικειμενικών Στόχων και Προϋπολογισμού για το Πρόγραμμα Προώθησης - Δημιουργική Στρατηγική: Σχεδιασμός και Ανάπτυξη - Δημιουργική Στρατηγική: Υλοποίηση και Αξιολόγηση - Σχεδιασμός και Στρατηγική Μέσων - Η Αξιολόγηση των Ηλεκτρονικών Μέσων: Τηλεόραση και Ραδιόφωνο - Τα Μέσα Υποστήριξης - Το Άμεσο Μάρκετινγκ - Το διαδίκτυο: Ψηφιακά Μέσα και Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης - Προώθηση Πωλήσεων - Δημόσιες Σχέσεις, Δημοσιότητα και Εταιρική Διαφήμιση - Η Μέτρηση της Αποτελεσματικότητας του Προγράμματος Προώθησης - H Διεθνής Διαφήμιση και Προώθηση - Οι Ρυθμιστικοί Κανονισμοί της Διαφήμισης και της Προώθησης - Η Αξιολόγηση των Κοινωνικών, Ηθικών και Οικονομικών Απόψεων της Διαφήμισης και της Προώθησης - Γλωσσάρι Όρων Διαφήμισης και Προώθησης - Βιβλιογραφικές Αναφορές - Ευρετήριο Ονομάτων και Εταιρειών - Ευρετήριο Όρων
ISBN13: | 978-960-418-941-0 |
Πρωτότυπος Τίτλος: | Advertising and Promotion: An Integrated Marketing Communications Perspective, 12th Edition |
Συγγραφέας: | Belch, George E. |
Εκδότης: | Τζιόλα |
Χρονολογία Έκδοσης: | Απρίλιος 2022 |
Σελίδες: | 912 |
Εξώφυλλο: | Σκληρό εξώφυλλο |
Σχήμα: | 29x21 |
Διαθεσιμότητα: | Κυκλοφορεί |
Είδος: | Βιβλίο |
Αρχική Γλώσσα: | αγγλικά |