Διαφήμιση και προώθηση
Τύπος: ΒιβλίοΣυγγραφέας: Belch, Michael A. / Belch, George E.
Μεταφραστής: Πανηγυράκης, Γεώργιος Γ.
Εκδόσεις: Τζιόλα
- Χρονολογία Έκδοσης: Οκτώβριος 2010
- Σελίδες: 898
- ISBN-13: 978-960-418-269-5
- Διαθεσιμότητα: Εξαντλημένο
αρχική τιμή:
[...] Το κείμενο αυτό θα εισαγάγει τους σπουδαστές στον γρήγορα μεταβαλλόμενο χώρο της διαφήμισης και της προώθησης. Αν και το κύριο σημείο εστίασης αυτού του βιβλίου είναι η διαφήμιση, το κείμενο αυτό είναι κάτι περισσότερο από μια εισαγωγή στην διαφήμιση, και αυτό γιατί υπάρχει κάτι παραπάνω από τη διαφήμιση στα προγράμματα προώθησης των περισσότερων οργανισμών. Οι αλλαγές που συζητήθηκαν πιο πάνω οδηγούν τα στελέχη μάρκετινγκ και τα πρακτορεία τους να προσεγγίσουν την διαφήμιση και την προώθηση από την σκοπιά των ολοκληρωμένων επικοινωνιών μάρκετινγκ ή ΟΕΜ (Integrated Marketing Communications ή IMC), των οποίων η προσέγγιση βασίζεται στη "μεγάλη εικόνα", ως προς τον σχεδιασμό των προγραμμάτων μάρκετινγκ και προώθησης και στο συντονισμό των διαφόρων επικοινωνιακών λειτουργιών. Για να κατανοηθεί ο ρόλος της διαφήμισης και της προώθησης στον σύγχρονο επιχειρηματικό χώρο, θα πρέπει να αναγνωρίσουμε το πώς μια εταιρία μπορεί να χρησιμοποιήσει όλα τα εργαλεία προώθησης για να επικοινωνήσει με τους πελάτες της. [...]
(από τον πρόλογο των συγγραφέων)
ISBN13: | 978-960-418-269-5 |
Πρωτότυπος Τίτλος: | Advertising and Promotion, 8th ed. |
Συγγραφέας: | Belch, George E. |
Εκδότης: | Τζιόλα |
Χρονολογία Έκδοσης: | Οκτώβριος 2010 |
Σελίδες: | 898 |
Εξώφυλλο: | Σκληρό εξώφυλλο |
Σχήμα: | 30x21 |
Διαθεσιμότητα: | Εξαντλημένο |
Είδος: | Βιβλίο |
Αρχική Γλώσσα: | αγγλικά |