Η γλώσσα της διαφήμισης
Τύπος: ΒιβλίοΕκδόσεις: Μωραΐτης Εκδόσεις
- Χρονολογία Έκδοσης: Μαΐος 2024
- Σελίδες: 74
- ISBN-13: 978-618-5169-57-2
- Διαθεσιμότητα: **Αποστέλλεται κατόπιν παραγγελίας σε 2-4 ημέρες και εφόσον υπάρχει στον εκδότη
αρχική τιμή:
Η διαφήμιση έχει χαρακτηριστεί από τον επικοινωνιολόγο Marshall McLuhan ως "η μεγαλύτερη τέχνη του 20ου αιώνα".
Είναι ο καθρέφτης της καθημερινότητάς μας, ασκεί σημαντική επιρροή στη γλώσσα και τη συμπεριφορά μας και επηρεάζει τη στάση μας απέναντι στη ζωή. Αποτελεί επίσης σημαντική πηγή πληροφοριών για άλλους πολιτισμούς και ρίχνει φως στα κοινωνικά και πολιτισμικά στερεότυπα, ενώ παράλληλα μεταφέρει πολιτισμική γνώση και συμβάλει στη διαπολιτισμική αλληλεπίδραση.
Ποιοι είναι όμως οι μηχανισμοί που κρύβονται πίσω από τη διαφήμιση; Πως αυτή κατορθώνει να μας επηρεάζει τόσο σημαντικά και μάλιστα χωρίς καν να το συνειδητοποιούμε;
Στο παρόν βιβλίο η διαφήμιση εξετάζεται ως πολυτροπικό κείμενο, καθώς το μήνυμά του προκύπτει από το συνδυασμό γλωσσικού και εικονιστικού μηνύματος.
Με βάση αυτή τη θεώρηση το βιβλίο προτείνει ένα νέο μοντέλο ανάλυσης διαφημίσεων, το οποίο περιλαμβάνει πέντε επίπεδα και αντλεί τα εργαλεία του από τη Γνωσιακή Ψυχολογία, την Κειμενογλωσσολογία, τη Σημασιολογία, τη Σημειωτική αλλά και την Κοινωνιογλωσσολογία.
ISBN13: | 978-618-5169-57-2 |
Συγγραφέας: | Νικόλαος Κατσαούνης |
Εκδότης: | Μωραΐτης Εκδόσεις |
Χρονολογία Έκδοσης: | Μαΐος 2024 |
Σελίδες: | 74 |
Εξώφυλλο: | Μαλακό εξώφυλλο |
Σχήμα: | 21Χ14 |
Διαθεσιμότητα: | Κυκλοφορεί |
Είδος: | Βιβλίο |
Αρχική Γλώσσα: | ελληνικά |