19ος αιώνας, από τη μικρή αγγελία στη ρεκλάμα

Η πρώιμη εποχή της διαφήμισης στον ελληνικό Τύπο Τύπος: Βιβλίο
Συγγραφέας:
Εκδόσεις: Nexus Publications S.A.
- Χρονολογία Έκδοσης: Οκτώβριος 2008
- Σελίδες: 240
- ISBN-13: 978-960-8152-10-6
- Διαθεσιμότητα: **Αποστέλλεται κατόπιν παραγγελίας σε 2-4 ημέρες και εφόσον υπάρχει στον εκδότη
αρχική τιμή: 19.91 € τιμή βιβλιοχώρας: 19.91  
"Η ελληνική έντυπη διαφήμιση χρειάστηκε λιγότερο από έναν αιώνα για να διανύσει την απόσταση από την πρώτη της εμφάνιση (το 1840 περίπου), μέχρι την ίδρυση των πρώτων διαφημιστικών της γραφείων (γύρω στο 1925). Απόσταση, που η δυτική έντυπη διαφήμιση χρειάστηκε υπέρδιπλάσιο χρόνο για να διανύσει (από τα μέσα, περίπου, του 17ου μέχρι τα μέσα του 19ου αιώνα). Η παρούσα έρευνα εστιάζει στον αθηναϊκό Τύπο, ο οποίος άρχισε να αναπτύσσεται μαζί με τη νεαρή πρωτεύουσα. Η επιλογή αυτή έγινε διότι πολύ σύντομα η Αθήνα, καθώς είχε προσελκύσει έναν υπολογίσιμο αριθμό πλούσιων ομογενών της διασποράς, ήταν φυσικό να διευρύνει την αγορά της, τόσο σε ποσότητα και ποικιλία, όσο και ποιότητα. Απέκτησε δηλαδή μια αγορά, η οποία πληρούσε τις βασικές αρχές του ανταγωνισμού, που ήταν απαραίτητος για τη δημιουργία και τη συντήρηση της έντυπης διαφήμισης." (απόσπασμα από την εισαγωγή του βιβλίου)
ISBN13: 978-960-8152-10-6
Συγγραφέας: Λεμπέση, Έφη
Εκδότης: Nexus Publications S.A.
Χρονολογία Έκδοσης: Οκτώβριος 2008
Σελίδες: 240
Εξώφυλλο: Μαλακό εξώφυλλο
Σχήμα: 24χ17
Διαθεσιμότητα: Κυκλοφορεί
Βάρος: 600 γραμμάρια
Είδος: Βιβλίο