Δημόσιες σχέσεις στο επιβατηγό πλοίο
Τύπος: ΒιβλίοΣυγγραφέας: Μεταξάς, Χριστόφορος / Γκίκας, Οδυσσέας / Τζαβάρας, Ιωάννης
Επιμελητής: Τυμπής, Δημήτριος
Φορέας: Πανελλήνιος Σύνδεσμος Οικονομικών Αξιωματικών Εμπορικού Ναυτικού
Εκδόσεις: Έλλην
- Χρονολογία Έκδοσης: 2004
- Σελίδες: 95
- ISBN-13: 978-960-286-768-6
- Διαθεσιμότητα: **Αποστέλλεται κατόπιν παραγγελίας σε 2-4 ημέρες και εφόσον υπάρχει στον εκδότη
αρχική τιμή:
Η επιτυχής Οργάνωση και Διοίκηση ενός Επιβατηγού πλοίου εξαρτάται από ένα καλό Hotel Manager - Προϊστάμενο Οικονομικό Αξιωματικό, ο οποίος αποτελεί τον συνδετικό κρίκο μεταξύ των λειτουργιών των διαφόρων τμημάτων του Ξενοδοχείου του πλοίου.
Είναι εκείνος που παροτρύνει, τους επικεφαλής και το προσωπικό, να αποδώσουν τα μέγιστα, εφαρμόζοντας κανόνες ποιοτικού ελέγχου, αναπτύσσοντας υψηλό επαγγελματισμό και ακολουθώντας όλα εκείνα τα standards, που αποτελούν τις βασικές προδιαγραφές, για παροχή υψηλών υπηρεσιών στους φιλοξενούμενους Επιβάτες.
Τα θετικά αποτελέσματα της ορθής και άρτιας επικοινωνίας μεταξύ του Hotel Manager - Προϊστάμενου Οικονομικού Αξιωματικού και των Προϊσταμένων των τμημάτων προσωπικού έχουν ως τελικό αποδέκτη τον Επιβάτη. (από τον πρόλογο του βιβλίου)
ISBN13: | 978-960-286-768-6 |
Συγγραφέας: | Τζαβάρας, Ιωάννης |
Εκδότης: | Έλλην |
Χρονολογία Έκδοσης: | 2004 |
Σελίδες: | 95 |
Εξώφυλλο: | Μαλακό εξώφυλλο |
Σχήμα: | 24χ17 |
Διαθεσιμότητα: | Κυκλοφορεί |
Βάρος: | 205 γραμμάρια |
Είδος: | Βιβλίο |