Ο λόγος στη διαφήμιση
Τύπος: ΒιβλίοΣυγγραφέας: Χιδίρογλου - Ζαχαριάδη, Άλκηστη
Εκδόσεις: Ερμής
- Χρονολογία Έκδοσης: 2006
- Σελίδες: 190
- ISBN-13: 978-960-320-178-6
- Διαθεσιμότητα: **Αποστέλλεται κατόπιν παραγγελίας σε 2-4 ημέρες και εφόσον υπάρχει στον εκδότη
αρχική τιμή:
Ο παρών τόμος αποτελεί συναγωγή δημοσιευμένων και αδημοσίευτων μελετημάτων της συγγραφέως με αφορμή τη λέξη ως στοιχείο και μόρφωμα της γλωσσικής δράσης και τη διαχείρισή της στο πλαίσιο του διαφημιστικού λόγου.
ISBN13: | 978-960-320-178-6 |
Συγγραφέας: | Χιδίρογλου - Ζαχαριάδη, Άλκηστη |
Εκδότης: | Ερμής |
Χρονολογία Έκδοσης: | 2006 |
Σελίδες: | 190 |
Εξώφυλλο: | Μαλακό εξώφυλλο |
Διαθεσιμότητα: | Κυκλοφορεί |
Είδος: | Βιβλίο |